BILDER FRA DA JEG BODDE I TROMSØ

Categories Blogg

Store deler av barndommen min gikk til hest, og jeg var så heldig å få ha min egen.

Store deler av ungdomstiden min gikk også til tupering av hår, veldig fint.

Her har dere en annen og litt mer ekstrem variant. Hva synes dere?

Jeg har alltid hatt lyst på blondt hår, men før i tiden hadde vi ikke korrigering eller blåsjampoo. Jeg gikk derfor rundt med en helt fantastisk farge etter at jeg hadde avfarget det hjemme på soverommet. Se for dere at jeg hadde gjort noe sånt den dag i dag?? haha.

Første feste jeg var på måtte selvfølgelig dokumenteres med rusbrus i hånda.

1 kommentar

1 thought on “BILDER FRA DA JEG BODDE I TROMSØ

  1. Det som er morsomt er at du kommer sikkert til å ha et samme type innlegg om ti år hvor du ser tilbake på bildene du tar nå, og skriver ting som «å jeg var jo helt oransje i trynet» eller «se hvor unaturlig den hårfargen ser ut» eller «her kan du se hvor mye jeg redigerte bildene mine»

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *