BILDER JEG ABSOLUTT IKKE ØNSKER Å FÅ TILSENDT

Categories Blogg

Dette har vært skrevet om så mange ganger før, men ettersom at jeg valgte å stenge Snapchat forrige gang så har jeg lyst til å ta det opp igjen. Jeg prøver så godt jeg kan å kommunisere med dere på alle mine plattformer, og gi svar på de tingene dere lurer på. Jeg svarer så og si på alle kommentarer på bloggen, jeg svarer på DM på Instagram, kommentarer på YouTube og jeg valgte å ha åpen Snapchat sånn at jeg kan kommunisere med følgerne mine der også. Jeg elsker å snakke med dere, og vil veldig gjerne kunne hjelpe og svare de gangene jeg har mulighet.

Likevel er det noe som får meg til å ønske å stenge av Snapchat igjen, og det er på grunn av alle de grusomme dickpics jeg får tilsendt nesten HVER ENESTE DAG. Jeg blokkerer vedkommende med en gang, men det virker ikke som at det har tenkt til å gi seg med det første. Jeg har sluttet å åpne snapper fra dere med mindre jeg er hjemme, for det er jo ganske kleint om jeg åpner en slik snap på bussen eller butikken.

Jeg forstår bare ikke hva som får noen til å tenke at det er en god ide til å sende bilde av penisen sin til en vilt fremmed jente som du aldri har snakket med før. Jeg forstår bare ikke tankegangen, og jeg kommer mest sannsynlig aldri til å forstå det. For det første så er det ekstremt ekkelt, og det gir meg ingenting annet enn at jeg føler for å løpe på toalettet å kaste opp. For det andre er det SYKT usjarmerende, og jeg FORSTÅR seriøst ikke hva man ønsker å oppnå? Det er SÅ uendelig mange jenter som har fortalt at de ikke liker å motta slike bilder/videoer, men likevel så fortsetter det. Er det bare for å provosere eller hva er greia? i så fall så funker det, for jeg sitter jo her å skriver dette innlegget.

Jeg tenker også på hvilke konsekvenser det kan få å sende intime bilder til andre. Jeg tror nok ikke det er så kult lengre om personen du sender til screener bildet og navnet ditt, for å så sende det videre. Nå tenker jeg ikke bare på de idiotene som sender bilder av penisen sin til alt og alle, men alle dere andre også. Det er så alt for enkelt at private bilder sprer seg, så vær så snill å tenk deg godt om før du velger å trykke på send. Selv om du stoler på noen nå, så kan det endre seg i fremtiden. Jeg tenker at er det bilder du ikke vil at noen andre skal se, ikke send de heller. Det er alltid en risiko der, og det er absolutt ikke verdt å ta den sjansen.

1 kommentar

1 thought on “BILDER JEG ABSOLUTT IKKE ØNSKER Å FÅ TILSENDT

  1. Helt enig! Da jeg var offentlig person selv fra 2015 og tilbake i tid. Fikk jeg mye rart og slik var det tilbake da nettby fantes og msn, jippi osv. Når det gikk an å sende bilder på dating apper fikk jeg senest i fjor dickpics og jeg stålet han ene foran vennene mine på en live app. Sa på engelsk til vennene mine hvor man kunne være 9 stykk live sammen. At jeg ble ikke akkurat imponert av den cheese doodlesen der, også lo vi 😂

    Nei, altså. Erfaringene er mange og det er bare å screen shoote samt rapportere til appen du bruker. Ikke minst anmelde brukeren. Politiet kan lett finne ip adressen osv ingen burde motta slike bilder. Og det jeg har tenkt på mange ganger er om ungen min ellers andres ser noe slikt. Ekkelt..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *