BLOGGING, DRAMA OG SPARING

Categories Blogg

☁️ Jeg fikk spørsmål om jeg ble stresset nå som Julianne (pilotfrue) også la ned bloggen sin, og om jeg vurderer å gjøre det samme. Først og fremst må jeg bare si at jeg ønsker Julianne lykke til med alt fremover, og at jeg gleder meg til å følge med på en ny reise ❤️Når det kommer til det andre så er svaret nei på begge, og at jeg kommer til å fortsette med bloggen. Jeg liker å ha en plattform der jeg kan være mer personlig og dele mer.

☁️Jeg må komme meg til legen for å sjekke om jeg er allergisk mot pollen. Jeg er så trøtt om dagene, og jeg klør skikkelig i både nese og øyne. Jeg er konstant tett i nesa, men jeg får bare håpe at det gir seg snart. Jeg husker at jeg reagerte veldig i starten av sommeren i fjor også, men så ga det seg etterhvert. Jeg får bare krysse fingrene for at det samme skjer i år.

☁️Jeg kan ikke forstå hvorfor jeg aldri har fokusert på å spare før, det er jo så morsomt?!?! Jeg har blitt helt hekta på å følge med på sparekontoen min, og det er verdens beste følelse å se at den bare vokser og vokser. Det er godt å kunne ha en sikkerhet om noe skulle skje i fremtiden. Spesielt nå som jeg skal betale på to steder i tre måneder.

☁️ Jeg vet jeg snakker irriterende mye om det, men jeg er bare så glad for tiden. Jeg har så mye fint å se frem til, så det er jo umulig og ikke ha det bra. Det har virkelig lønnet seg å jobbe med tankegangen, endre fokus og gi meg selv et lite spark i rævva. Jeg har bare vært så ekstremt forrvirret det siste året, og jeg tror det har dratt meg ganske ned. Det har vært veldig vanskelig å finne ut av hva som er rett for meg og ikke, men det føles ut som at jeg endelig har kommet dit. Jeg har funnet en skikkelig ro, og det gjør meg bare så… glad

☁️Jeg har fått helt dilla på en serie som heter Dynasty på Netflix. Om dere ikke har sett den allerede så MÅ dere gjøre det, den er SÅÅÅ bra. Jeg må ærlig innrømme at jeg har blitt litt sliten av å se på den ettersom at det er mye drama, men jeg klarer ikke å slutte for at den er så spennende. Er det forresten bare meg som synes det er skikkelig slitsomt med krangling, roping og skriking på TV? Jeg skrur ofte av lyden på Ex on the beach, for jeg synes det blir ALT for mye noen ganger. Jeg følte veldig med hun Vivian i en av episodene for å si det sånn, haha.

☁️ Er det noe jeg virkelig gleder meg til med å flytte til Oslo så er det å endelig kunne skape litt innhold igjen. Jeg føler at jeg har vært litt “kjedelig” det siste året, men jeg har likevel hatt et så sterkt behov for litt ro rundt meg. Jeg kjenner likevel at jeg er så klar for nye eventyr i en ny leilighet og ikke minst by. Jeg skal finne på så mye morsomt fremover som jeg selvfølgelig skal ta dere med på.

7 kommentarer

7 thoughts on “BLOGGING, DRAMA OG SPARING

  1. Hvorfor legger ikke du ut om det som skjer i USA og bruker stemmen din da du har så mange følgere? Isabel,Ida wulff noen eksempelet som bruker stemmen sin på plattformen sin der de kan nå mange tusen

  2. Ja! Sparing er skikkelig gøy!😁 Syns det er mye bedre enn å bruke penger faktisk! Hvem hadde trodd?😉 Det er bare så godt å høre at du er så GLAD!!! Det er naturlig at du føler deg mye bedre nå som du har funnet ut av hva du vil, og at du nå gjør det! Heia heia!👏❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *