BLOGGING, REISING OG STALKING

Categories Blogg

x Er det noe jeg håper vi alle kan bli flinkere til så er det å la være å kommentere kroppene til hverandre, eller snakke ned om andre sine kropper. Det er ikke greit å kommentere form, størrelse eller hva enn du føler for å si. Jeg tror vi alle har våre usikkerheter, og en kommentar kan gjøre mer skade enn hva man selv kanskje tror. Jeg har fått høre at det har blitt skrevet litt om meg den siste tiden, og jeg tar det like mye til meg som alle andre. Så kan vi ikke alle bare begynne å være litt snillere? Jeg er ikke gravid til dere som har lurt på det, så da vet dere det 🙂

x Hvor langt tror dere det kan gå om et menneske virkelig misliker/hater en annen? Jeg tenker da på den måten at de er så opptatte av livet ditt at de husker hva du sa for mange år siden, noe du skrev for kjempelenge siden og virker til å vite absolutt alt om deg. Er det å gå så langt at man kan kalle det stalking? Hva tenker/tror dere? og er det noen av dere som har hatt slike ubehagelige opplevelser?

x Det siste halvåret så føler jeg at jeg virkelig har fått blitt kjent med bare flere og flere fra min egen bransje, noe som er utrolig hyggelig da man kanskje har følt seg litt “alene” tidligere. Jeg har jo vært heldig å få lære meg å kjenne så mange fantastiske mennesker gjennom bloggerne, i tillegg til at jeg har fått møte mange fine jenter utenom det også. Etter vi var i Stockholm sammen med Nelly så fikk jeg møte en del av Youtuberne vi har i Norge, og jeg håper virkelig at jeg får bli bedre kjent med de. Jeg har fått et skikkelig godt inntrykk av jentene, og gleder meg til å bli bedre kjent med dem <3

x Da vi hadde pressedag sammen med Bloggerne så fikk jeg så mange spørsmål om jeg trodde at blogging var et synkende skip, og om jeg hadde tenkt til å fortsette å blogge. Bare så det er sagt så kommer jeg til å oppdatere bloggen min så lenge det gir meg noe, og jeg kommer virkelig ikke til å gi meg med det første. Jeg elsker det jeg driver med, og jeg tror at blogg kommer til å vare så lenge generasjon min fortsatt har interesse for det. Jeg tror nok de aller yngste er for opptatte av TikTok og YouTube, men jeg kan ikke se for meg at blogging forsvinner med det første.

x Det er bare 18 dager til Elise og jeg reiser til Sri Lanka, og jeg kan seriøst ikke vente med å komme meg bort fra denne grusomme vinteren. Jeg lovte meg selv at jeg ikke skulle bli en av de som klagde over været da jeg synes det er skikkelig teit, men nå er jeg lei. Det skal bli så godt å komme til sol, varme, palmer og strender. Jeg gleder meg skikkelig til å bare nyte livet i to uker, det kommer til å bli helt fantastisk.

1 kommentar

1 thought on “BLOGGING, REISING OG STALKING

  1. Men hvorfor er du så kropssfiksert og svært opptatt av utseendet ditt? Virker ikke sunt og du fremstår så overfladisk.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *