FORRIGE UKES OPP OG NEDTURER

Categories Blogg

+ Det var så deilig å komme seg til Oslo igjen. Selv om det ikke var en så alt for lang reise, så var det veldig godt å bo på hotell, spise god mat, dra på Yummy Heaven, sove lenge og bare kose meg. Den helgen der har virkelig vært etterlengtet.

Jeg har følt meg veldig sliten den siste tiden og har hatt veldig problemer med å sove. Her om dagen sov jeg 1,5 time i løpet av en hel natt da jeg våknet opp hvert femte minutt og hadde skikkelig kramper i magen. Det har vært mye til meg den siste tiden, og jeg har begynt å merke det skikkelig på kroppen.

+ Som jeg allerede har fortalt dere så har jeg vært litt dårlig form den siste tiden, så vi bestemte oss for å dra på kino istedenfor å dra ut på byen. Det er det beste valget jeg har tatt på lenge, for herregud så morsomt vi hadde det. Vi dro å så på Bad Boys i 4x (tror jeg det heter) på Ringen Kino. Setene bevegde seg like mye som en karusell, så det var så vidt vi kunne ha popcornet på fanget. Det gjorde likevel opplevelsen ekstra morsom, i tillegg til at filmen var skikkelig bra.

Jeg har ikke klart å jobbe så veldig de siste dagene, men jeg prøver så godt jeg kan å hente meg inn igjen nå. Jeg hater perioder der man ikke får til å prestere like bra som man kanskje hadde sett for seg eller ønsket. Det får meg alltid til å føle meg litt kjip, men samtidig så er det viktig å puste litt også noen ganger.

+ Selv om jeg ikke er Vixen sin største fan, så var det veldig hyggelig å møte alle sammen igjen. Det er jo en stund siden jeg har sett Andrea og Stina, så jeg hadde alt i alt en OK kveld <3

Selv om jeg var veldig flink med å tenke på hva jeg brukte pengene mine på, så klarte jeg likevel å bruke en del da jeg var i Oslo. Det koster jo litt å spise ute hver eneste dag og generelt være på “ferie”. Jeg har jo blitt en sånn person som kan stresse veldig over pengebruken min, så jeg kjenner på samvittigheten når jeg drar kortet.

+ Morsomt at jeg skrev over her at jeg ble stresset over pengebruken min når jeg skal ta hotellopphold på + tegnet. Som dere vet så valgte jeg å sjekke inn på hotell for en natt da jeg kjente at jeg trengte litt alenetid og ro rundt meg. Selv om jeg ikke sov så veldig godt den natten, så var det utrolig deilig å bare kunne.. slappe av?

7 kommentarer

7 thoughts on “FORRIGE UKES OPP OG NEDTURER

  1. Kanskje du har mistet motivasjonen siden lesertallene dine har halvert? Ikke lett å holde lesertallene når man har tidligere måtte ty til clickbaits?

    Samme med YT. Kanalen deres vokser ikke akkurat med subscribers?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *