BLOGGINNLEGGENE JEG ANGRER PÅ

Categories Blogg

I går hadde Julie og jeg en samtale om hvor mye som har skjedd de tre siste årene, og ikke minst hvor mye som har forandret seg. Vi begynte å snakke om hvordan ting var rett etter jeg kom hjem fra Mexico, og alle de rare tingene jeg har delt på sosiale medier. Jeg vet jeg har snakket om det tidligere, men jeg tror ikke dere aner hvor flau jeg er hver gang jeg får opp “minner” på Snapchat. Jeg forstår ikke hva jeg tenkte med når det kom til “swipe up” jeg valgte å bruke, for det var virkelig ikke noe annet enn cringe. Jeg var d e s p e r a t etter klikk på bloggen, og solgte sjela mi for at noen skulle trykke seg inn her 😩😂

Når jeg ser tilbake på det, så husker jeg jo at alle var litt mer “crazy” og at clickbait var mer normalt da enn hva det er nå. Jeg ble jo også fortalt av de som hadde signert bloggen min at det var bra å provosere, og at jeg måtte ta en titt på hvordan Isabella Løwengrip (tror jeg hun heter?) gjorde det. Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte hvor mye dumt jeg har delt på denne bloggen, men det er en del blogginnlegg jeg aldri ville delt den dag i dag. Jeg var for eksempel alt for åpen rundt forholdet mitt, og dere visste nesten like mye som oss. Alt fra diskusjoner til sexliv, og jeg kan bare ikke forstå hvorfor jeg ønsket at fremmende mennesker skulle vite så mye om oss?

Jeg delte også mye kropp, ikke for at jeg synes det var fint, men for at jeg ønsket å provosere. Jeg fikk faktisk beskjed fra en som sto meg nær at jeg måtte roe meg ned litt, for det begynte å bli litt mye. Det var faktisk da jeg selv innså at det hadde gått for langt, og bestemte meg for å slutte med å være noe jeg ikke er. Jeg vet ikke hvor lenge dere har lest bloggen min, men er det noen innlegg dere husker at dere har reagert på? Det hadde faktisk vært veldig moro å høre 😂

4 kommentarer

4 thoughts on “BLOGGINNLEGGENE JEG ANGRER PÅ

  1. Hvordan får du sånne bryn? Har prøvd med såpe men det funket ikke:( har ganske tjukke/harde hår på brynene

  2. Husker du og Andrea la ut “barisbilde” og argumenterte for hvorfor ikke jenter kunne gå rundt i baris slik som gutter gjør. Det var både sjokkerende og ganske gøy haha!.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *