DA DERE BLE KJENT MED MEG

Categories Blogg

Tenk at det snart er fire år siden jeg ble kjent med mange av dere for første gang. Er det ikke rart å tenke på hvor fort tiden har gått? Det er lenge siden, men samtidig ikke. Sett bort i fra det siste halvåret så føler jeg ikke at det har vært så mange forandringer, men når jeg ser tilbake på de siste årene så er det jo mye som har skjedd. Mars 2017 hadde jeg akkurat flyttet til Oslo, jeg hadde fått meg ny roomie (Andrea) og jeg startet å blogge for fullt.

Det er bare rart å tenke på at søknaden Julie og jeg skrev i fylla til Paradise Hotel tok meg hit. Noe som bare var en spøk, endte med å være et av de beste valgene jeg kunne tatt for meg selv. Selv om jeg aldri kunne gått tilbake i tid, så savner jeg egentlig 2017 litt. Alt var så nytt og spennende, jeg fikk lære meg å kjenne masse nye mennesker og blogg var liksom det store. Selv om jeg ikke er lite engasjert her som jeg en gang var, så håper jeg ikke at denne plattformen forsvinner. Jeg ELSKER blogging, og synes selv det er koselig å kunne titte innom andres blogger der jeg kan drømme meg bort i bilder, reiser og tekster.

Btw… tenk at alt dette var mitt eget hår 😭 Jeg tror ikke dere kan forstå hvor mye jeg savner det, og jeg gleder meg så mye til at jeg en dag kommer tilbake til en sånn lengde igjen. Det skal bli så digg å kunne gå uten extensions, få kuret håret sånn skikkelig igjen og ikke alltid må takke nei til hodebunnsmassasje…haha. Jeg vet at sikkert mange av dere tenker at det bare er å gå uten extensions, men på grunn av at jeg alltid har hatt langt hår så er det det jeg føler meg mest komfortabel med. Jeg har så og si hatt langt hår hele livet, og det er det som føles ut som “meg”.

1 kommentar

1 thought on “DA DERE BLE KJENT MED MEG

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *