NOEN BILDER FRA DET SISTE DØGNET

Categories Blogg

Jeg valgte å leie bil via Nabobil.no da jeg fant ut ganske fort at jeg ønsket å ha bil når jeg er her. Jeg skal bo mesteparten av tiden i Andebu, og for dere som er kjent i Vestfold-området så skjønner dere nok hvorfor jeg valgte å leie 😂 Det går kanskje en buss i timen, og jeg vil helst unngå å ta for mye kollektivtrafikk i disse tider.

Fine Julie <3

Tønsberg er virkelig den fineste byen om sommeren!! Åh som jeg elsker å være her 💕

Julie, Piotr og jeg dro på Kverneriet for litt lunsj og en oppdatering på alt som har skjedd den siste tiden/året.

🥶

NAMM!!! Jeg elsker maten på Kverneriet, spesielt parmesan fries 😭❤️

Piotr og Julie 💕

Fine Tønsberg <3

Jakken er fra Zara / Toppen er fra Gina / Skjørtet er fra Bikbok / Skoene er fra Balenciaga

Julie og jeg har kjent hverandre i 11 år nå, shit så fort tiden har gått. Jeg synes det er så fint med de vennskapene som virkelig virker til å skulle vare for alltid <3

❤️❤️❤️❤️❤️❤️

LOVE YOU ❤️

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *