BOOKE EN REISE?

Categories Blogg

Jeg var sikkert ikke den eneste som ble glad da jeg leste nyhetene her om dagen ?! Tenk at vi endelig kan begynne å reise litt igjen, hvor digg er ikke det? Som dere vet så er det ingenting som gjør meg mer glad enn å reise og oppleve verden. Jeg får så mye energi, lykke og ikke minst inspirasjon. Jeg selv synes jo også at det er mye mer spennende å følge folk som er ute å reiser, så det gir meg alltid så mye motivasjon til å produsere mer innhold.

Det er jo bare noen dager til vi kan reise igjen, men jeg har likevel bestemt meg for å vente med å bestille en reise. Jeg føler selv at det er litt tidlig enda, og ønsker å vente litt for å se an situasjonen. Jeg tror jo også at det kommer til å bli helt kaos om alle skal kaste seg på et fly nå. Jeg leide jo også denne leiligheten for at jeg skulle være i Oslo og Tønsberg i sommer, så jeg velger å holde meg til den planen. Reise kan jeg gjøre resten av livet, så jeg skal bruke mine to siste måneder til å leve Oslo-livet fullt ut.

Er det sånn at det fortsatt er OK å reise fra September, så kommer jeg nok til å gjøre det når jeg har fått flyttet ut av leiligheten. Jeg skal helt klart tilbake til Monaco, også ønsker jeg å utforske Italia mer. Jeg har også lyst til å dra til London og Stockholm (om vi får lov til å reise dit og at de har fått kontroll på situasjonen). Jeg stresser derfor ikke med noe som helst, og tenker at man også kan få en helt fantastisk sommer hjemme i Norge <3

2 kommentarer

2 thoughts on “BOOKE EN REISE?

  1. Hallelujah!! Endelig en influenser som har vett oppi topplokket sitt. Den avgjørelsen der digga jeg, Sofie! Helt fantastisk! Alle burde holde seg i sitt eget land denne sommeren, men er nok ikke alle som gjør det desverre.
    Men alle vi som holder seg i landet sitt bidrar!

  2. Jeg håpet at det var nettopp det som sto i dette innlegget. Meget fornuftig avgjørelse, og du har helt rett. Reise kan man gjøre resten av livet. Nyt sommeren i Oslo og Tønsberg, til helgen kommer sommeren tilbake 🥰☀️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *