NOEN TANKER RUNDT OSLO OG LEILIGHETEN

Categories Blogg

Jeg har vært inne på tanken om å spørre om å få leie leiligheten i 3 måneder lengre, sånn at jeg bor her i et halvt år totalt. Jeg har fått det så bra her at jeg er livredd for at det skal ta slutt, samtidig som at jeg føler at tiden går skremmende fort. Jeg har gått så utrolig mange runder med meg selv den siste tiden, for jeg kan virkelig ikke binde meg til noe mer akkurat nå. Det er morsomt hvordan man kan ønske noe så mye, men likevel være livredd for forandringen. Jeg vil alltid finne nye unnskyldninger for å ikke tørre å følge drømmen, og er allerede på vei til å skyve den enda mer vekk.

Jeg vet jeg har sagt det irriterende mange ganger, men jeg har det bare så alt for bra for tiden. Det virker nesten som at jeg er livredd for at det skal endre seg, og at jeg nå begynner å klamre meg til de tingene som har gitt meg noe positivt denne siste tiden. Det er ingen hemmelighet at jeg elsker leiligheten min, og jeg tror jeg aldri før har følt meg så hjemme før som det jeg gjør akkurat nå. Jeg har det skremmende bra, og det er nesten sånn at jeg føler at jeg ikke fortjener å ha det sånn som jeg har det akkurat nå.

Jeg vet at jeg kommer til å gråte når jeg skal gi fra meg leiligheten min, men så vet jeg også at jeg har mye fint i vente. Jeg kan ikke få i pose og sekk, og akkurat nå skal jeg gå etter drømmen jeg har hatt siden jeg var 16 år gammel. Jeg har lenge ønsket å bare være fri fra alt ansvar, og om noen måneder så er jeg det. Jeg får derfor bare være flink til å virkelig nyte den tiden jeg har her i Oslo og i leiligheten min, så er det snart bare 2 måneder til et helt nytt kapittel starter <3

1 kommentar

1 thought on “NOEN TANKER RUNDT OSLO OG LEILIGHETEN

  1. Hva er det du skal om 2 måneder? Siden du ikke kan bo her i Oslo? Det er en fin by, enig i det 😀 Har jo bodd her i 20 år selv, minst 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *