NOEN BILDER FRA GÅRSDAGENS FESTLIGHETER

Categories Blogg

Er det noe jeg skal huske å notere meg til neste år så er det ” dra ut, vær med venner og bare kos deg”. Jeg gikk rundt med en ekkel magefølelse i flere timer i går, men med engang jeg kom meg ut å fikk litt andre ting å tenke på så forsvant det helt. Jeg hadde en så fin kveld i går, og shit for et opplegg Sophie og Kasper hadde ordnet. God mat, drikke og SLUSHMASKIN!? Jeg elsker når andre orker å ordne til skikkelig fest med tanke på at jeg er veldig dårlig til det selv, haha.

Jeg har forresten tatt en tatovering!?!?! Martine, Amanda og jeg tok et hjerte på fingeren vår så klisje som vi er 😂 Jeg tok den kun ettersom at jeg ble fortalt at tatovering på fingrene forsvinner etterhvert, så da bestemte jeg meg for å være litt yolo. Hva synes dere?  PS: Blekket rundt fingrene forsvinner etterhvert.

Senere på kvelden kom Julie hjem til meg, og hun skal overnatte her hele helgen. Vi har ikke sett hverandre på en evighet, så denne helgen skal virkelig bare nytes. Jeg tror ikke vi har noen særlige planer for dagen, så jeg ser derfor for meg at vi nok bare komme til å lage noe god mat, drikke vin, spise candy og se på film. Jeg kjenner helt ærlig at det skal bli veldig deilig etter flere helger der det har skjedd noe både fredag og lørdag. Hva er deres planer for dagen? <3

12 kommentarer

12 thoughts on “NOEN BILDER FRA GÅRSDAGENS FESTLIGHETER

  1. Så du la ut video av noe greier foran stortinget idag, var du med på SIAN demostrasjonen (stopp islamiseringen av Norge) ?

      1. Mulig jeg har misforstått, men var ikke dette en demonstrasjon for å “stoppe” islamiseringen av Norge? Da er det vel en demonstrasjon som er rasistisk. Jeg beklager om jeg har misforstått, trodde bare dette utifra hva jeg leste på VG 🙂

        1. Det var en demonstrasjon mot demonstrasjonen der folk møtte opp for å overdøve han som talte for Sian slik at han ikke skulle få spre budskapet. Det var derfor det ble spilt høy musikk, folk ropte og gjorde det de kunne for at talens hans ikke skulle få spre seg. Ser man på storyene mine også så ser man jo at de jeg har lagt ut er mennesker som kjemper mot rasisme 🙂

          1. Oja, da beklager jeg at jeg misforsto. Så bra at dere ble stående og fint at så mange bryr seg! 🙂

  2. Dette er veldig random hehe, men jeg så en serie som heter Love på netflix, og hun i hovedrollen ligner så syykt på deg.. 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *