BURSDAGSGAVEN TIL MORTEN

Categories Blogg

Hei dere <3 hatt en fin dag så langt? Jeg har akkurat kommet hjem fra trening, noe som gikk overraskende bra med tanke på at jeg ikke er helt i form. Det er ingenting som gir meg mer energi og glede enn trening, så det var utrolig befriende å få unnagjort en skikkelig bra økt. Nå skal jeg få jobbet litt, før jeg skal begynne å pakke. Jeg har allerede fått pakket ned mye av leiligheten, men det er fortsatt mye som gjenstår. Jeg blir jo borte i over 2 uker nå, så jeg tenker at det kan være lurt å få det meste unnagjort før jeg reiser. Jeg orker ikke å ha masse stress hengende over meg med engang jeg kommer hjem fra ferie, så da er det best å gjøre det nå haha. 

Det er forresten mange som har lurt på hva jeg har gitt Morten i bursdagsgave, og grunnen til at jeg ikke har kommet med noe svar til dere er rett og slett for at jeg ikke har visst helt hva jeg skal gi han. Jeg har vært mye frem og tilbake, men etter at han har snakket i flere uker nå om at han ønsker å reise på ferie så har jeg valgt å gi han reise i bursdagsgave. Det blir ikke før i i slutten av sommerferien med tanke på at vi kommer til å bruke store deler av sommeren til oppussing og flytting. Jeg tenkte derfor at det passet seg bra med en liten belønning til oss begge. Jeg vet enda ikke hvor vi skal reise da jeg tenker at vi skal være litt Yolo å bare bestille noen dager i forveien. Alt jeg vet er at det mest sannsynlig blir en reise til Europa, da vi begge ønsker å utforske nabolandene våre mer. 

1 kommentar

1 thought on “BURSDAGSGAVEN TIL MORTEN

  1. kjør ned til syd frankrike! Du får opplevd så mye og man kan for så vidt kjøre uten stopp. Eller stoppe i f.eks tyskland og italia elns for overnatting. Koslig å oppleve sammen. Men det er selfølgelig mange timer i bil. Men de går fort ettersom at du opplever «nabolandene» på en helt annen måte. Man finner mange billige, men bra hoteller nedover i Europa.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *