UKEN SOM GIKK

Categories Blogg

Reklame | annonselenker Nelly

Akkurat nå. 

Akkurat nå prøver jeg desperat å jobbe, men det eneste jeg har lyst til er å sove. Det klør så ekstremt mye i øynene mine, samtidig som at jeg føler meg skikkelig syk. Jeg har hørt at man føle seg ganske dårlig av allergi, så jeg prøver å ikke oppføre meg syk før jeg faktisk er det. 

Ukens tanke. 

Den siste tiden har jeg fått skikkelig motivasjon til å jobbe enda hardere, og pushe meg selv maks. Det er lett å havne i en komfortsone når man først har oppnådd det man har drømt om lenge, men jeg kan jo ikke stoppe her. Jeg har satt meg en del mål for 2019 som jeg gleder meg til å jobbe mot. 

Ukens cravings. 

Canada Dry, som jeg endelig fikk kjøpt meg!! Vi fikk det da vi var i Mexico, og det har så og si vært umulig å få tak i det her i Norge. Heldigvis fikk jeg kjøpt meg et helt brett på Nordby <3 <3

Ukens høydepunkt.

Det er bare noen dager til jeg reiser til Los Angeles, og om ikke det er et høydepunkt så vet ikke jeg. Jeg gleder meg så utrolig til å komme tilbake, få hentet masse ny inspirasjon, spise god mat, dra på Veggie Grill og FESTE!! Vi skulle jo egentlig reise en hel gjeng sammen, men så endte det opp med at det bare blir Zelia og meg i starten. Martine kommer noen dager senere, også kommer Rachel til slutt. 

Ukens irritasjonsmoment.

Jeg vet jeg har snakket mye om det nå, men det ENESTE som har irritert meg er pollen. Jeg er dessverre en sånn person som blir 15 år yngre hver gang jeg er syk, så jeg har en evig kamp mot meg selv for å ikke legge meg ned å sove meg gjennom denne uka. Jeg skal prøve å bare overse at den er der, så krysser jeg fingrene for at det forsvinner med engang jeg kommer meg til LA!

Ukens positive. 

Det er nok helt klart det å innse at jeg ikke trenger å gjøre noe hele tiden, og at det faktisk går å ha en bypåske uten at det skal være skikkelig kjipt. Jeg har kost meg veldig de siste dagene, så jeg har absolutt ingenting å klage på.

Ukens avgjørelse. 

Det er virkelig på tide at jeg begynner å skjerpe meg når det kommer til kostholdet mitt. Jeg spiser nesten bare godteri og usunn mat, noe som virkelig ikke er bra. Jeg har spist så mye godteri den siste tiden at jeg har klart å få HULL i den ene tanna mi, hahaha!!  

Ukens handleliste.


Kjole. HER / Sett. HER / Veske. HER

1 kommentar

1 thought on “UKEN SOM GIKK

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *