UKENS HANDEL

Categories Blogg

Er det en trend som aldri har truffet meg helt, så er det smoothie bowls. Jeg synes det er godt å drikke smoothie, men jeg har aldri vært særlig glad i å spise det. Jeg har likevel blitt så påvirket av å følge mange av de svenske influencere, så jeg har nå bestemt meg for å prøve det selv. Det er jo godt, det er bare det at jeg synes det er så kjedelig. Jeg er ELSKER knekkebrød med gulost, så det har tidligere vært uaktuelt å prøve noe annet haha! Jeg må likevel begynne å bli litt mer variert i matveien, så jeg føler meg klar for å spise noe annet enn knekkebrød og vegetarpølser hahah. 

Vi kjøpte jo ganske mye da vi var i Sverige forrige uke, så vi manglet vel egentlig bare tilbehør til maten. De hadde forresten tilbud på frukt og bær på Rema 1000 akkurat nå om dere har Æ-appen, så det kan være lurt å ta seg turen innom.Jeg fikk i alle fall plukket med meg sykt mye digg ♥

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *