STOCKHOLM HERE I COME

Categories Blogg

Nå er det ikke så veldig lenge til jeg skal ta toget til flyplassen for å reise til Stockholm, noe jeg gleder meg skikkelig til. Jeg var først litt usikker på om jeg skulle dra, da jeg ikke visste om noen fra Norge som skulle reise. Jeg er jo absolutt ikke tøff nok til å møte opp på noe sånt alene, selv om jeg virkelig skulle ønske det. Det hadde jo egentlig vært uaktuelt å ikke dra, men heldigvis så visste det seg at Ingrid også skulle. Andrea B, Anna og Sofie skal også, så det gikk fra at jeg ikke visste om noen til at vi er en skikkelig fin gjeng som skal reise sammen 🖤

Jeg gleder meg i alle fall veldig til å oppdatere dere fra Stockholm, og jeg har prøvd å være flink til å skrive noen innlegg på forhånd slik at jeg i alle fall får ut litt innhold. Det er et veldig tett program hele helgen, så jeg forsto vel ganske kjapt at det ikke var mye tid til jobb. Jeg skal uansett prøve mitt beste, så håper jeg selvfølgelig at dere blir fornøyd. 

Jeg var forresten å tok Spraytan i går for aller første gang, og det er virkelig noe av det diggeste jeg har gjort på lenge. Jeg synes først at jeg ble veldig brun, men så ble fargen så utrolig fint etter at jeg hadde fått dusjet. Jeg vil ikke tenke på hvor mange ganger jeg måtte ha tatt sol for å oppnå denne brunfargen, så det er absolutt noe jeg skal begynne med fast om vi får det i Trondheim. 

Vi snakkes senere <3

3 kommentarer

3 thoughts on “STOCKHOLM HERE I COME

  1. Hvis du ønske spraytan I Trondheim e d flere Salonga I byen som holde på med d. Meg selv inkludert er kurset av spraytan huset og har spraytan hjemme. I Buvika vel og merke, 20-30 min fra byen. Men også flere aktuelle inne i byen. Bare ta kontakt på [email protected] hvis det skal bli aktuelt

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *