JEG SVARER PÅ SPØRSMÅL

Categories Blogg

Synes du det er kleint å snakke åpent om sex?
Hmm.. både ja og nei. Jeg var jo som sagt mye mer åpen før, og da hadde jeg ikke akkurat problemer med å svare på hverken det ene eller det andre for et par år siden 😂 Jeg føler likevel at det er veldig viktig med åpenhet rundt sex, men ikke når man kun snakker om det for klikk og oppmerksomhet som jeg gjorde tidligere. Jeg synes Iselin gjør en helt fantastisk jobb når det kommer til akkurat dette og hun bruker stemmen sin så utrolig bra!

Når hadde du sex sist?
Hehehe… spør meg om noen uker så skal jeg kanskje svare på det 😛 Jeg har alltid lurt på hvorfor enkelte har lyst til å vite ting som dette, og hvorfor andre sitt sexliv er så interessant? 😂

Går du i noe form for terapi akkurat nå?
Nei, det gjør jeg ikke. Jeg tror nok jeg absolutt hadde hatt godt av å tatt tak i mye av det som jeg går rundt å bærer på, men jeg må bare komme dit at jeg føler meg klar for å snakke om det.

Hvorfor er du så imot å dele uenigheter/krangler med følgerne dine?
Jeg føler jeg er veldig åpen når det kommer til mye i livet mitt, men jeg har ingen behov for at alle skal vite hvem jeg krangler med og hvorfor vi eventuelt krangler. Det gir meg ingenting å krangle offentlig, og uansett hvor mye noen eventuelt har såret meg så gir det meg ingenting å skulle sette vedkommende i dårlig lys. Jeg tenker sånn at man gir slipp på mennesker som ikke behandler deg bra, så går livet videre.

Hvorfor svarer du aldri på spørsmål om operasjoner?
Det er så enkelt som at jeg ikke har noen behov for å snakke om det. Nå har jeg allerede fortalt dere om valget jeg tok da jeg var 18 år, og noe mer enn det trenger jeg ikke å dele eller snakke om det.

Har du vært på noen dater eller møtt noen nå?
Nei, det har jeg ikke. Jeg er nok ikke typen til å snakke over nettet for å så møtes for en middag da jeg som sagt er alt for klein. Jeg stresser uansett ikke med hverken å møte eller date noen akkurat nå, og har det veldig fint alene. Jeg liker ikke å gå utenfor komfortsonen min når det kommer til dating, gutter and you name it. Jeg får nok derfor bare ta opp kontakten med noen gamle flammer som jeg allerede kjenner 😛 haha neidaaa.

Nevn en ting som hadde fått deg til å dumpe en fyr?
Jeg har kommet i en alder der jeg mest sannsynlig skal ha felles økonomi og lån på eiendom og bil sammen med en fremtidig kjæreste, og da er det viktig at jeg at jeg kan stole på at motparten kan bidra. Skal man etterhvert starte en familie (selv om jeg ikke ser for meg det) så er det også viktig med noen som har en stabil økonomi, og som ser alvoret i å faktisk jobbe og stå på. Hadde jeg møtt en gutt nå som levde på pengene til mamma og pappa for at vedkommende ikke orket å jobbe så hadde det vært bye bye med en gang.

Hvordan akseptere at eksen har funnet seg en ny kjæreste? Trenger sårt tips da jeg akkurat fant ut at eksen min har funnet en ny..
Heldigvis for meg så har jeg alltid vært veldig ferdig med eksene mine da de gikk videre, noe som gjorde prosessen veldig enkel for meg. Jeg er på en måte der at jeg ønsker dem alt godt, og om de finner lykken med noen andre så gjør det meg bare glad. Jeg kan likevel forstå at det må være vondt om du befinner deg i en situasjon der du ikke er over eksen, og jeg skulle så gjerne ønske at jeg hadde noen tips som jeg visste ville hjelpe deg. Jeg personlig tenker at det er viktig å komme seg ut å være sammen med mennesker som gjør deg glad. Finn på morsomme ting, og kanskje få deg en ny hobby som du synes er interessant eller morsom. Er det vanskelig for deg å se eksen din sammen med noen andre, fjern han/henne fra sosiale medier. Distanser deg fra det, så vil det nok føles lettere når det har gått en stund. Det kommer en tid for alt, og en dag så vil det være deg som møter drømmemannen (dama)💕

Hva liker du best, forhold eller singellivet?
SINGELLIVET 10 AV 10!!! Jeg vet ikke hva som har skjedd meg med, men herreguuud som jeg koser meg 😂 Jeg kommer nok til å ende opp alene med 20 hunder, 10 hester og 5 minigriser. Det som egentlig er så fint å tenke på er at nå som jeg trives så godt i den situasjonen jeg er i, så vet jeg at neste gang jeg bestemmer meg for å satse på noen, så kommer jeg til å være skikkelig forelsket. Jeg vet hva jeg er verdt og hva jeg fortjener, så jeg kommer aldri igjen til å sløse bort tid på noen som ikke behandler meg bra. Når ser tilbake på mange av de jeg har holdt på med, så innser jeg hvor redd jeg var for å være alene. Jeg visste så godt at det ikke var noen jeg kom til å bli sammen med, likevel så klamret jeg meg fast i frykt for å føle meg ensom. Jeg godtok også mye som ikke var innafor i det hele tatt.

Hvordan har du det?
Jeg har det bra, men jeg det har vært noe som har preget meg litt den siste uken som jeg snakker om i min neste YouTube-video <3

Når gråt du sist?
For to dager siden.

Hvorfor har du tilgitt utroskap så mange ganger?
Det skal sies at de seks gangene ikke var med samme person, men det har jo vært seks ganger for mye. Første gang jeg opplevde utroskap så var det tre ganger i samme forhold, og han var jeg så forelsket at det gjorde vondt. Jeg tryglet han også om å ikke gjøre det slutt med meg, og det var faktisk han som dumpet meg den siste gangen han var utro. Det skal sies at jeg var veldig ung den gang da, og ville aldri godtatt å bli behandlet sånn nå. Jeg er jo også veldig tilgivende av meg, og tror på at alle mennesker kan gjøre feil. En gang er en ting, og det er jo selvfølgelig helt avhengig av hva vedkommende har gjort. Skjer det enda en gang så er det ikke en feil lengre, og da er det nok på tide å pakke sakene sine og dra.

17 kommentarer

17 thoughts on “JEG SVARER PÅ SPØRSMÅL

  1. Nei og nei så nydelige bilder av deg! 😀 Du stråler virkelig! Gøy å se deg i litt “søtere” antrekk også! 😀 Enig i at å være singel er 10 av 10! 😉 Jeg var også ALT for tilgivende angående min første kjæreste. Vi var sammen i hele 8 år! Han var utro, “stakk av” i helgene, tok ikke tlf, og var full hele helgene… Jeg bare kunne ikke se for meg et liv uten han! Og å være alene! Men jeg klarte til slutt å forlate han! Men det var først da jeg ble betatt av en annen… og ble i et nytt forhold… Huff, glad jeg er annerledes nå! Stor klem! <3

  2. Neimen hallåååå. Du stråler!! Jeg har ikke fulgt deg så lenge, så jeg ‘kjenner’ deg kun som ‘Sofie i et forhold’, men hvis dette er singellivet ditt, så wowsi kjør på❣️ merker på alt du legger ut og hvordan du formulerer deg at du er på et stadiet i livet som virkelig behandler deg bra.

  3. Snakker du og morten mye sammen om dagen? Jeg hadde foresten en kj for noen månder siden. Vi hadde ikke et ordentlig forhold men, når han flørtet med andre jenter, gjorde han meg trist… så slo jeg opp😊 ilu💕

  4. Altså… du svarer jo ikke ordentlig på noen av spørsmålene som blir stilt. Skal du være blogger, så må du regne med en del spørsmål som du «ikke» vil svare på, men som du «må» svare på fordi du har valgt det. Skal du velge å være en offentlig person, må du regne med slike spørsmål. En annen ting er at når du svarer på noen av spørsmålene, virker du så jævlig bitchy!
    Det er en grunn til at du blir kalt for Norges kjedeligste blogger den dag i dag.

      1. Du trenger absolutt ikke svare på spørsmål du vil. Men da er spørsmålet mitt, hvorfor har du valgt å være en blogger. Det eneste du deler av livet ditt er hvor din neste destinasjon er. Det er jo ikke noe interessant ved det.

        Og nummer to: du er en offentlig person. Når du får spørsmål som du ikke vil svare på… det er helt greit, men hvorfor være frekk til de som stiller deg de spørsmålene? Du er jo ikke akkurat hyggelig når du svarer!

    1. Suzanne, kan du hjemle hvilken paragraf i hvilken lov det står at en automatisk er pliktig til å svare på alt fordi en er en offentlig person?
      Er det ikke litt av poenget at en holder noe for seg selv fordi alt mulig blir snappet opp av media ?
      Altså jeg er også nysgjerrig på alle sine hemmeligheter jeg , men de er ikke pliktig å fortelle noe :p 🙂

  5. Suzanne, kan du hjemle hvilken paragraf i hvilken lov det står at en automatisk er pliktig til å svare på alt fordi en er en offentlig person?
    Er det ikke litt av poenget at en holder noe for seg selv fordi alt mulig blir snappet opp av media ?
    Altså jeg er også nysgjerrig på alle sine hemmeligheter jeg , men de er ikke pliktig å fortelle noe :p 🙂

    1. Har jeg sagt at det finnes hjemmel for det? Og har du lest hva jeg skrev ? Jeg skrev at hun «må». Da burde jo en toåring også forstå hva det betyr.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *