DA JEG VAR 16 ÅR

Categories Blogg

 

Her om dagen fikk jeg noen veldig morsomme minner fra da jeg var 16 år gammel på Facebook som jeg bare MÅ dele med dere haha. Jeg får ofte spørsmål om hva jeg synes om at dere kommer bort til meg å spør om bilde og som dere vet så synes jeg det er VELDIG koselig ♥ Jeg tror ikke jeg har fortalt det før, men jeg har også løpt etter enkelte mennesker for å ta bilde sammen med de. Jeg kan enda huske hvor utrolig flaut jeg synes det var da, så jeg forstår virkelig hvorfor noen synes det er vanskelig å komme bort. Jeg kan likevel med hånda på hjerte si at jeg elsker det, såå aldri føl at det ikke er greit!

Uaaansettt… Da jeg gikk på videregående på Re som ligger litt utenfor Tønsberg, så hadde vi besøkt av to kjente fjes. Den første var Stian fra pærra som jeg løpte etter på parkeringsplassen og den andre var kronprins Håkon. Jeg husker ikke helt hvorfor han var på skolen vår, men han kom i alle fall innom klassen vår av en spesiell grunn som jeg ikke klarer å komme på. Det var i alle fall en del elever som hadde fremføring på scenen og jeg husker at han veldig gjerne ville at jeg skulle dele en historie jeg hadde fortalt han. Jeg klarer dessverre ikke å huske hva det var, men jeg lover at jeg skal dele om jeg en gang i fremtiden klarer å komme på det. Jeg turte forresten ikke å gå opp på scenen hahah…

Jeg synes det er veldig morsomt å se tilbake på disse bildene, og jeg husker enda hvor stolt jeg var. Jeg var til og med så stolt at jeg delte bilde av Håkon og meg på Facebook haha! På den tiden hadde jeg aldri trodd at en gang i fremtiden så ville noen ta bilde sammen med meg, noe som faktisk gjør meg veldig rørt. Jeg har forresten veldig lyst å se bildene dere har sammen med meg, så om du/dere har lyst til å dele de så hadde jeg blitt veldig glad. Jeg kunne faktisk tenkt meg å lage et blogginnlegg om det, så om du ønsker å være med SEND!! meg DM på Instagram med bildet ♥

3 kommentarer

3 thoughts on “DA JEG VAR 16 ÅR

  1. Det var nok dignity day som var grunnen til at han var på skolen deres, og dere fremførte egne fortellinger.

  2. Da Justin Bieber kom på spontantbesøk til Oslo for å holde gratis konsert så hoppa jeg og venninna mi på bussen selvom det tok 8 timer en vei! Desp?? Haha, uansett så satt vi på operahuset rundt 10-11 timer og deriblant var også Sophie Elise, Andrea Badendyck, Stine Steen osv. Husker jeg var helt i ekstase da desse var de som «gjaldt» i bloggverden og enda bedre ble de da vi oppdaget at vi hadde kommet med på noen av bildene til de på bloggen! Wohoo hahaha.

    Husker også at Andrea Badendyck tryna rett foran meg i trappa. Jeg hadde så lyst å spørre hvordan det gikk men turte rett og slett ikke, haha, herreguuud

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *