DAGEN FØR DAGEN

Categories Blogg

Jeg kan allerede fortelle at denne dagen kommer til å bli stressende. Jeg har så mange ting jeg må ordne før avreise i morgen, og jeg har nok vært litt dum som har utsatt absolutt alt til i dag. Jeg skal på litt forskjellige ærend, også må jeg pakke og forberede jobb for hele helgen. Jeg vet at jeg ikke kommer til å ha hverken tid eller energi til å jobbe de neste dagene, så jeg må få gjort unna mest mulig på forhånd. Jeg skal jo ikke akkurat skryte på meg at jeg er flink til å jobbe etter en god fest, så jeg må få gjort mest mulig i dag. Jeg vil jo oppdatere dere mens jeg er borte, og nå som jeg endelig skal gjøre noe annet enn å bare sitte hjemme i sofaen så vil jeg i alle fall ta dere med på denne turen, haha.

Som jeg allerede har fortalt dere så kommer Elise og Thomas til Åre på lørdag, noe jeg synes er veldig betryggende da jeg ikke kjenner så alt for mange. Det irriterer meg at jeg er så utrolig sjenert i store forsamlinger, men jeg har bare godt av denne utfordringen. Jeg vet jo innerst inne at det kommer til å bli kjempegøy, så jeg må bare komme meg over dette om at alt skal være så “skummelt”. Jeg var jo også veldig usikker på om jeg skulle dra på Vixen, men ettersom at Elise og jeg allerede er i Oslo den helgen så vil det jo være litt dumt å ikke møte opp. Elise skal være med as always, også kjenner jeg jo en god del andre som skal. Jeg må derfor bare slippe alt det stresser jeg har rundt store forsamlinger, og begynne å ta meg litt sammen. Jeg var jo ikke sånn her før, så hvor det har kommet fra har jeg ingen anelse om.

2 kommentarer

2 thoughts on “DAGEN FØR DAGEN

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *