I MITT KJØLESKAP

Categories Blogg

Jeg fikk et tips om at jeg kunne vise dere hva jeg hadde i kjøleskapet, og jeg tenkte at det kunne vært litt morsomt å vise seg hva son befinner seg der istedenfor bare å ha “ukens handel”. Nå er det snart en uke siden Morten og jeg handlet sist, så det er jo litt mindre varer i kjøleskapet enn hva det egentlig ville vært. De siste månedene har jeg blitt mye flinkere til å spise opp det jeg har før jeg kjøper nytt, noe som er bra for både miljøet og lommeboka. Det er så utrolig kjipt å kaste mat, så jeg prøver å ikke være et av de menneskene.

Her ser dere en god blanding av energidrikk, Pepsi Max, grønnsaker, pålegg, ketchup, sennep og litt middager. Kjøttet er selvfølgelig ikke mitt, men Morten sitt.

Jeg prøver så godt jeg kan å ha orden i kjøleskapet mitt, men jeg ser jo nå at det kanskje var liiiiiitt rotete, hehe.

Jeg lager mye middagsretter med grønnsaker og bønner, så her har dere noe av det jeg bruker mest. Jeg er for eksempel helt avhengig av løk, purreløk og chili. Jeg er også kjempeglad i bananer som er grønne og ikke gule.

Jeg har hele livet blitt kalt kresen, men hvilken kresen person har to forskjellige typer sylteagurker og sennep i kjøleskapet? 😎

Jeg hamstret selvfølgelig masse sjokolade når de hadde tilbud i jula. Jeg synes faktisk den med pepperkake var skikkelig god, så jeg måtte kjøpe en før de forsvant fra butikkene.

Berit Nordstrand sitt smør er seriøst det beste. Det smaker skikkelig godt i tillegg til at det er vegansk, ANBEFALES!!

Jeg elsket leverpostei før, og jeg har slitt veldig med å finne en erstatning som faktisk er god. Jeg må derfor bare anbefale denne herligheten videre til dere, for den var amazing.

Cottage Cheese som jeg bruker i havrelappene mine. Det var over 500 stykker som screenet oppskriften da jeg la den ut på Snapchat!!

Gingershot, naaam!!

4 kommentarer

4 thoughts on “I MITT KJØLESKAP

  1. Haha, jeg hamstret MANGE plater av pepperkake sjokkisen! Den er bare SÅ utrolig god! Klem! <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *