DAGENS MATHANDEL

Categories Blogg

Det kjennes ut som en evighet siden sist jeg handlet mat, men det er nok for at jeg var hjemme i Tønsberg i en uke. Ikke at det er så alt for lenge, men det føles bare sånn 😂 Jeg har også vært veldig flink til å spise ut av skapene mine ettersom at jeg (kanskje) flytter om en måned. Jeg har blitt så mye mer bevisst på å ikke kaste mat de siste årene, og har til og med blitt streng på hvor mye grønnsaker jeg bruker til tacoen, haha! Mamma trodde hun var tom for tomater da jeg nesten ikke hadde kuttet opp noe, men jeg føler at det nesten ALLTID er rester igjen etter taco. Nå kan man jo selvfølgelig spise rester dagen etter, men dere forstår sikkert hva jeg mener?

Jeg fikk uansett fylt opp kjøleskapet litt da det begynte å bli ganske tomt. Nå venter jeg bare på bestillingen min fra Celsius, også er det PERFEKT!! 😍 Jeg liker jo ikke kaffe, så Celsius har blitt min redning om morgenen. Jeg har fast rutine med ingefærshot, havrelapper, vann og celsius. Jeg vet jeg har sagt det mange ganger før, men jeg anbefaler virkelig Cevita sin Ingefærshot, det er den beste av de jeg har smakt i alle fall.

Hva skal du spise denne uken? Jeg trenger noen ideer og tips til middager 💕

2 kommentarer

2 thoughts on “DAGENS MATHANDEL

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *