NEW IN + EN OPPDATERING

Categories Blogg

Reklame | Nelly

Kjole HER

I dag reiste besøket mitt tilbake til Tromsø, og jeg er for første gang på to uker helt alene. Selv om jeg elsker å henge sammen med familien min så kjenner jeg at det skal bli litt deilig med alenetid igjen. Jeg mister rutinene mine så alt for lett når jeg er sammen med andre, så jeg gleder meg til å komme tilbake til trening og jobb. Jeg har ikke fått lagt ut noe på YouTube den siste tiden, og det beklager jeg så mye for. Jeg lover meg at jeg virkelig skal skjerpe meg de neste ukene, og det kommer en video på kanalen min i morgen og mandag ❤️

Nå skal jeg hive meg rundt sånn at jeg får gått en tur med Celine, spilt inn et samarbeid og vasket leiligheten før jeg får besøk i kveld. Jeg tenkte å lage pizzaen som jeg spiser så alt for ofte, men den er bare så god. Jeg er jo veldig lite kreativ når det kommer til matfronten, så jeg ender alltid opp med å lage de tingene jeg er god på 😂 Det er bare så kjipt om man skal invitere noen på middag, så prøver man seg på noe nytt som ender med å smake helt forferdelig, haha.

Er det en ting jeg bestemte meg for så var det at jeg ikke skulle bruke så mye penger på merkevesker eller you name it i årene fremover. Jeg vet ikke om dere husker det, men jeg hadde et par år der jeg kjøpte overdrevent mye, noe jeg bare tror var en reaksjon på det at jeg plutselig begynte å tjene litt penger. Jeg får vondt i magen av å tenke på alle pengene jeg har kastet ut av vinduet, for det er penger jeg egentlig kunne investert. Mye av det jeg kjøpte ville jeg ikke ha en gang, noe som bare er flaut å se tilbake på.

Jeg bestemte meg heldigvis for at nok var nok, og at jeg skulle bli mye flinkere med pengene mine. Jeg sluttet derfor å sløse, og bestemte meg heller for å begynne å spare. Jeg har aldri vært flink på sparing, men herregud så utrolig morsomt det er å se når sparekontoen bare vokser og vokser. Jeg trodde aldri jeg skulle si dette, men det er veldig gøy å spare (og ikke minst viktig). Meeen over til poenget, jeg bestemte meg for å unne meg en veske og et armbånd jeg har hatt lyst på i en evighet nå. Som jeg nevnte for en stund siden så har det skjedd noe veldig stort karrieremessig, så jeg bestemte meg rett og slett for å gi meg selv en gave. Jeg skulle så gjerne ønske at jeg kunne dele det med dere akkurat nå, men som alt annet så skal det være så hemmelig. Det er sååå kjedelig, men jeg lover at jeg skal dele det med dere med engang jeg kan 💕 Jeg er i alle fall veldig fornøyd med kjøpet, og kan garantere at det er veldig lenge til neste gang 😂

7 kommentarer

7 thoughts on “NEW IN + EN OPPDATERING

  1. Så enig med deg! Sparing har blitt en stooor hobby for meg! 😉 Hehe! Så sykt spent på hva du skal fortelle oss senere jeg! Wiii! 😀 Du fortjener å unne deg noe når du er blitt så flink å spare, og det virker som et godt gjennomtenkt kjøp! Så, yeeei! Gøy! Klem! <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *