DET JEG LIKER MED SINGELLIVET

Categories Blogg

❤️ Det er så godt å ikke ha noen andre enn meg selv å ta hensyn til. Slippe å stresse eller ha dårlig samvittighet for at jeg ikke har tatt nok kontakt, sendt nok meldinger eller ikke tatt meg tid til å finne på noe. Jeg har alltid vært en sånn person som liker å snakke med noen, men det er så utrolig deilig å ikke ha det akkurat nå. Jeg har ikke hatt noe seriøst siden jeg ble singel, og jeg storkoser meg.

❤️ Selv om det er veldig koselig å sove sammen med noen, så er det også forbanna deilig å ha hele sengen for seg selv 😂 Jeg får alltid kommentarer fra andre om at det er irriterende å sove sammen med meg for at jeg tar så mye plass, så nå slipper jeg å ha dårlig samvittighet for det. Jeg er også en sånn person som legger meg heeelt inntil den jeg sover med, og gjerne begynner å holde rundt 😂 Det er derfor godt å ha all plass i verden!!

❤️ Selv om jeg ikke er den som flørter så alt for mye, så er det utrolig gøy å endelig kunne gjøre det igjen. Bare det at jeg kan kysse noen, møte andre og bare være singel er så morsomt. Det gir meg seriøst sommerfugler i magen, men det er nok for at jeg har hatt kjæreste så lenge jeg kan huske.

❤️ Når man er helt hundre prosent alene, så er det ingen som kan såre eller skuffe deg. Du forventer ikke noe av noen, og du har heller ingen forhåpninger. Det kan godt være at det bare er jeg som tenker sånn, men for meg har det i alle fall vært veldig deilig.

4 kommentarer

4 thoughts on “DET JEG LIKER MED SINGELLIVET

  1. Kunne ikke vært mer enig! Akkurat sånn tenker jeg åsså. Blitt nok såra , skuffa å tråkka på av det motsatte kjønn. Nok er nok. Nå er jeg singel på år 2 å ingen bekymringer , stressa tanker , tenker kun på meg selv! Lenge leve singel livet sier bare jeg 😁 flørte å gjøre akkurat hva man vil når man vil uten å måtte sitte i ” avhør ” hver gang man går ut , kommer hjem osv. Nyt singel tilværelsen du å kos deg masse 😘😁

  2. Kunne ikke vært mer enig! Akkurat sånn tenker jeg åsså. Blitt nok såra , skuffa å tråkka på av det motsatte kjønn. Nok er nok. Nå er jeg singel på år 2 å ingen bekymringer , stressa tanker , tenker kun på meg selv! Lenge leve singel livet sier bare jeg 😁 flørte å gjøre akkurat hva man vil når man vil uten å måtte sitte i ” avhør ” hver gang man går ut , kommer hjem osv. Nyt singel tilværelsen du å kos deg masse 😘😁

  3. Du stråler sånn!! Gleder meg veldig til jeg er der du er nå. Har enda ikke blitt fortrolig med denne singeltilværelsen, men den tid kommer. Flott å se hvor bra det går med deg, og hvordan du bare velger å elske tilværelsen <3 Klem

    1. Ååh tusen takk 🥺❤️❤️ Trust me, det kommer! Det er også sååå deilig når man er der. Jeg har oppriktig aldri hatt det så bra som det jeg har det nå! Gleder meg til å høre når du er der 😘

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *