DAGENS PLANER

Categories Blogg

Reklame | Annoselenker Nelly

Lignende jakke. HER / Genser. HER / Bukse. HER

Litt lipstick på tenna bare :-)))) haha

God morgen dere ♥ I dag har jeg hatt en skikkelig effektiv star på dagen, for jeg er allerede ferdig med treningen. Jeg har en ganske full timeplan i dag, så jeg måtte stå opp ekstra tidlig for å rekke å trene. Om noen få strakser skal jeg møte Andrea, så skal vi på TV-innspilling. Jeg hadde egentlig ikke spesielt lyst til å takke ja til dette, men i og med at jeg digger mennesket som leder programmet så kunne jeg si nei haha. Jeg hater å bli satt i kleine/ukomfortable situasjoner og det er akkurat det jeg skal nå.

Etter innspillingen skal Andrea og jeg lunsje litt, for som dere vet så ser vi dessverre ikke hverandre så ofte mer. Vi er veldig opptatte begge to, så jeg setter virkelig pris på de dagene vi har tid til å være sammen. Andrea har jo vært ekstremt viktig for meg, så jeg skal ikke nekte for at jeg savner å ha henne vegg i vegg. Jeg må jo tross alt bare nyte den tiden jeg har med henne før hun flytter til Kristiansand 🙁 buhu.

Senere i dag så skal Morten, Andrea, Morten, Martine, Aleks og jeg på bowling! Vi ble enige om at vi måtte gjøre noe annet enn å se på film og spise taco haha. Jeg suger til å bowle, så wish me luck! Jeg kan allerede garantere dere at jeg kommer på sisteplass, for så dårlig er jeg faktisk haha. Vi snakkes senere ♥

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *