GHOST HUNTING TRAILER

Categories Blogg

Jeg har fått sååå mange spørsmål om når videoen fra da vi var på spøkelsesjakt kommer ut, så dere kan tro jeg er happy nå som vi endelig har fått satt oss en dato. Alt jeg kan si er at dere har MYE spennende og ikke minst skummelt i vente, så her har dere en liten smakebit.

Ingrid sendte meg forresten dette bildet etter å ha sett vår forrige video, er ikke det skummelt så vet ikke jeg! 

Som dere ser så er det et eller annet i bildet som ligner på et menneske, men hva akkurat hva det er, er det ingen av oss som vet. Martine tok bildet inn i VSCO for å redigere det lysere og skapere, og det ser jo faktisk ut som et menneske som holder handen sin mot oss. Hva tenker du? 

Her er videoen der klippet kommer fra, så kan du dømme selv hva du ser eller eventuelt ikke ser.

14 kommentarer

14 thoughts on “GHOST HUNTING TRAILER

  1. Hvor i klippe er det ca? Har sett klippe 4 ganger, men klarer ikke finne ut hvor bilde er i fra? Ca lengde inn i klippe?

  2. Det ser ut som h*n holder fram hånden å viser «stop» viss du skjønner, akkurat som h*n ikje vil dokk ska gå videre inn der

  3. I det du sier «så hvis du vil være en av de første til å se videoen vår…» så dukker det opp en orbs foran deg🙈 litt creepy haha, men kan jo såklart ha vært noe støv helt tilfeldig

  4. Litt morsomt, for når jeg så det klippet, så la jeg også merke til den tingen i enden av gangen. Jeg stoppet klippet på riktig plass, og tok en screenshot av det. Men når jeg zoomet inn på bildet, så ser det kun ut som esker stablet oppå hverandre.
    (Prøver iallefall å fortelle meg selv at det var det det så ut som😂🙈)

  5. Det ser ut som en dame fra gamle dager, typ 16-1800 tallet. Synes jeg ser den typisk gamle kjolen og håret satt opp. Mulig jeg tar feil, men er det jeg trur det er😊

  6. I video nr to blir det sagt at det har dødd mellom 5000-7000 mennesker på Dale!Veldig nysgjerrig på hvor de tallene er hentet fra ,det vil bety at det har dødd minimum 56 mennesker der hvert år fra 1913 til 2001!

  7. Var ute på Dale inatt og tok noen bilder. Merket ikke noe ved det største bygget, men da vi nærmet oss det rosa bygget hørte vi et høyt smell. Løp til bilen og stakk for å si det mildt. Da hadde vi vært der ca 1 time og vi hadde ikke sett noen. Oppdaget senere også en skikkelse i et vindu og et blått lys på et par bilder da vi gikk gjennom dem.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *