DOBBELDATE

Categories Blogg

Dette er sånn jeg ser ut uten Snapchat filter <3

Jeg har alltid vært litt skeptisk til Olivia da jeg egentlig ikke er spesielt glad i restauranter som får kunder uansett hvor dårlig service det er, eller hvordan maten smaker på grunn av at de har et kjent navn. Jeg spiser svært sjeldent på restauranter som Egon og Fridays, da jeg føler at de får kunder basert på grunn av navnet og ikke maten de serverer. Nei, jeg sier ikke at maten og servicen suger på alle Egon og Fridays restauranter, poenget mitt er bare at jeg personlig synes de er veldig oppskrytt. Olivia er jo også en stor kjede, så “fordommene” jeg sitter med har fått meg til å unngå å spise på Olivia, med mindre de jeg har vært med har ønsket å dra dit.

Jeg tror nok jeg må legge gamle hendelser bak meg, for herregud så feil jeg har tatt av Olivia. Hadde det vært opp til meg så hadde jeg spist middag der hver eneste dag. Jeg har fått helt dilla på pastaen deres som heter “Penne ala polo”, bare at jeg tar uten bacon og kylling. Dere MÅ teste den neste gang dere er på Olivia, den er kjempegod. Det er litt morsomt at jeg har vært så mange ganger på Olivia uten å faktisk teste maten de har for at jeg på forhånd har bestemt meg for at det ikke er verdt det, herregud så teit haha! Tidligere har jeg bare bestilt Parma pizza, for den visste jeg var god… hehe

Utenom en helt fantastisk middag så var det jo veldig koselig å samle firkløveren igjen. Jeg synes det er så hyggelig at vi gikk så godt overens inne på hotellet og at den kontakten vi fikk i Mexico fortsatt er like bra. Det er jo også hyggelig at begge kjæresteparene fortsatt holder sammen, for det er jo ikke alle som klarer det når man kommer tilbake til hverdagen. Spør du meg så er ikke det så veldig rart, for livet etter Paradise Hotel er ofte noe helt annet enn hva man forventer. Man vil jo aldri være helt seg selv heller i en slik setting med tanke på hva vi faktisk er med på. Jeg ble i alle fall kjent med mange nye sider med Morten da vi kom hjem og jeg vil nok tro at det var likt for han også.

Jeg er uansett evig takknemlig for at jeg var så heldig å få så mange gode venner, og ikke minst verdens beste kjæreste ♥

10 kommentarer

10 thoughts on “DOBBELDATE

  1. Var ikke Andrea og Morten med likevel? Siden du skriver “dobbeldate” og “firkløveren”

  2. Til spørsmålsrunden: Skal fikse neglene mine i Spania om noen måneder, så lurte jeg på hva du anbefaler av gele og akrylnegler, i forhold til kvalitet og billigst pris?❤️Hadde blitt veldig glad for svar!

  3. Så koselig <3

    Lurer litt på en ting angående det med dale sykehus, bor slev i nærheten å har alltid hatt «lyst» til å prøve å gå inn ditt , men da vi har vert oppe Har alle dører og innganger vert avsperret , vet du om det er mulig å komme seg inn dit uten noen form for innlåsning eller om det eventuelt er mulig å få en guida tur gjennom ? 🙂

    1. Du kommer deg ikke inn der uten tillatelse og det er jo tross alt ulovlig å “bryte” seg inn i andres bygg. Om du er veldig nysgjerrig så vil jeg anbefale deg å kontakte eier for å høre <3

  4. Hei sofie! Så bra du var fornøyd der, JEG derimot pådro meg en tarminfeksjon etter inntak av salmonella/ecoli bakterier der forrige uke 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *