RABATTKODE PÅ CHIQUELLE

Categories Blogg

Reklame | Chiquelle


Genser HER / Bukse HER / SOFIE20 % for 20% rabatt

Happy suuunday everyone😍 Jeg regner med at det kanskje ikke er en like bra søndag for alle sammen? Jeg kjenner selv på kroppen at jeg var en tur ute i går, men jeg koste meg så masse. Resten av dagen skal kun brukes til å lese en bok jeg har startet på, se masse på Disney og kose meg sammen med Celine. Jeg så forresten en så fin, men også trist film her om dagen. Det handlet kort fortalt om en hund som ble tatt vekk fra eieren sin, som gjennom hele filmen prøver å komme tilbake. Jeg gråt så mye, men den anbefales på det sterkeste 🥺 Filmen heter “A dogs way home” og du finner den på Netlfix.

Over til det innlegget egentlig skulle handle om (hehe); Jeg har endelig fått en rabattkode hos Chiquelle som gir dere 20% rabatt på hele nettsiden deres. Rabattkoden gjelder forresten ikke salg og beauty, men alt annet fungerer den på. Bruk rabattkode; SOFIE20 ved utsjekk for å få 20% rabatt på hele kjøpet ditt❤️ KLIKK HER FOR Å KOMME TIL CHIQUELLE

Kjole HER / Sofie20 for 20% rabatt

Genser HER / Bukse HER / Sofie20 for 20% rabatt

Kjole HER / Sofie20 for 20% rabatt

Genser HER / Bukse HERSofie20 for 20% rabatt

Genser HER / Bukse HER / Sofie20 for 20% rabatt

Sofie20 for 20% rabatt

Topp HER / Bukse HER / Sofie20 for 20% rabatt

Genser HER / Bukse HER / Sofie20 for 20% rabatt

Kjole HER / Sofie20 for 20% rabatt

Sofie20 for 20% rabatt

Topp HER / Bukse HER / Sofie20 for 20% rabatt

Sofie20 for 20% rabatt

Jakke HER / Sofie20 for 20% rabatt

Jakke HER / Topp HER / Bukse HER / Sofie20 for 20% rabatt

4 kommentarer

4 thoughts on “RABATTKODE PÅ CHIQUELLE

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *