DE TINGENE JEG ANGRER PÅ

Categories Blogg

Reklame | annonselenker Nelly

Playsuit. HER

😡 Jeg var i Tyrkia i 2012 sammen med min daværende kjæreste, og vi var faktisk så tett i pappen at vi dro å så på DELFINSHOW!!!! Det skal sies at jeg faktisk var så naiv at jeg ikke trodde at delfinene hadde det noe vondt, så lenge leve dumskapen. Jeg betalte faktisk ekstra for å svømme og ta bilder med en delfin. De er brent og borte nå for å si det sånn 🙂 

😡 Jeg angrer på at jeg ikke brukte alle pengene jeg fikk for noen år tilbake på noe mer fornuftig. Jeg forstår ikke hvorfor jeg ikke valgte å investere i fremtiden min istedenfor å kjøpe klær jeg ikke har den dag i dag engang. Hvorfor sparte jeg ikke mer til boligkjøp? Eller hvorfor satt jeg ikke pengene mine på aksjer? Det er mye jeg kunne gjort annerledes, og selv om man ikke skal gå rundt å angre på ting man har gjort så klarer jeg likevel ikke å ikke være sint på meg selv. Jeg har heldigvis lært mye, så noe godt kom vel ut av det hehe. 

😡Er det noe jeg virkelig angrer på så er det at jeg brukte store deler av ungdomstiden min på å være i forhold. Jeg hadde jo kontakt med en i nesten to år som jeg visste at det ikke var noe fremtid med. Det var urettferdig gjort mot både han og meg selv, for hvorfor valgte jeg å sløse bort dyrebar tid? Jeg holdt han på vent, samtidig som at jeg såret meg selv med å være med noen jeg egentlig ikke være med. Misforstå meg rett, for jeg var veldig glad i han. Jeg så bare oss aldri funke. Jeg vet ikke hvorfor jeg følte meg så bundet og redd for å være alene i en alder av 16-17 år, er ikke det ganske sykt? Er det en ting jeg virkelig skulle gjort annerledes, så var det å bruke ungdomstiden min på å være ungdom, og ikke bare på kjæreste. 

😡 Jeg er veldig konfliktsky av meg, og hater å krangle med andre mennesker. Jeg kan derfor finne meg i veldig mye bare for at jeg absolutt ikke vil ha dårlig stemning. Det er nesten litt morsomt hvor mye kunnskap og lærdom man kan få av å møte nye mennesker, og er det en ting Nina har lært meg så er det å stå litt mer opp for meg selv. Man skal ikke finne seg i alt mulig dritt bare på grunn av at man er redd for dårlig stemning. Jeg har enda en lang vei å gå, men jeg kjenner at jeg allerede har klart å bli litt tøffere. Jeg kan jo tross alt ikke gå rundt for resten av livet å være redd for å diskutere eller krangle med noen. Jeg må virkelig slutte å være så konfliktsky, er det noen som har noen gode tips for å bli litt tøffere??? haha. 

5 kommentarer

5 thoughts on “DE TINGENE JEG ANGRER PÅ

  1. Jeg kjenner meg igjen i så og si aaaalt her, haha! Huff, mye man gjör som yngre og angrer på gitt! Men, det er heldigvis naturlig også! 😉 Klem til fine, gode deg! <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *