DE TINGENE JEG SAVNER

Categories Blogg

Jeg har fått en del spørsmål om hvordan det har vært å gå fra å være helt ukjent til å plutselig bli kastet ut i det offentlige, så jeg tenkte at det hadde vært moro med et innlegg der jeg forteller dere hva jeg savner med å “bare” være Sofie. Det er vel ingen hemmelighet at livet mitt har forandret seg skikkelig mye på disse to årene, og selv om jeg elsker mitt “nye” liv så er det fortsatt noen ting jeg savner med mitt “gamle”.

♥ Jeg savner å ikke måtte tenke over absolutt alt jeg sier og gjør. Jeg tror nok vi aller fleste har sagt og gjort ting vi angrer på i ettertid, men det som er kjipt nå er at alle feilene mine blir delt med offentligheten. Jeg har bare blogget i to år, men det er allerede en del innlegg jeg skulle ønske jeg aldri hadde publisert. Det er likevel ikke noe jeg kan gjøre med det nå, annet enn å lære av mine feil. Jeg har vokst mye de to siste årene, og noen ganger savner jeg bare å kunne lære uten å bli dømt eller kjeftet på.

♥ Jeg var jo i et langvarig forhold før jeg var med på Paradise Hotel, så jeg har nå fått erfare hvordan det er å ha kjæreste som privatperson og som blogger, og et privat forhold er helt klart mye bedre. Jeg hadde aldri sett for meg hvor utfordrende det faktisk var og hvor mange mennesker som er ute etter å ødelegge for no reason.

♥ Jeg savner at ingen forventer å vite absolutt alt som skjer i livet mitt og blir sint på meg om jeg ikke velger å fortelle. Selv om jeg har valgt å dele mye av livet mitt, så kommer jeg likevel til å holde enkelte ting privat. Jeg tror ikke dere hadde ønsket å dele alt som skjer i forholdene deres med kjæreste, venner og familie på Facebook, Snapchat eller Instagram og det er heller ikke noe annerledes for meg/oss. Jeg kommer for eksempel aldri til å dele drama eller ting som er alt for personlig for meg, det er ikke min greie.

♥ Jeg sliter veldig med å ta meg fri fra sosiale medier og føler ofte at jeg må gjøre ting eller sminke meg for å kunne dele morsomt innhold på Snapchat, Instagram og blogg. Jeg har prøvd flere ganger å ha en hel dag der jeg bare skal ligge i sengen for å se på serie og slappe av, men jeg blir så stresset at jeg ender opp med å gjøre noe likevel haha. Jeg føler skikkelig press på å være “on” hele tiden, så det er absolutt noe jeg må jobbe med.

♥ Jeg har alltid elsket å reise og som dere helt sikkert har fått med dere så er det min store lidenskap. Er det en ting jeg savner skikkelig er å kunne dra på ferie og faktisk være på ferie om det gir mening? Selv om jeg har verdens beste jobb, så tar jeg den jo med meg over alt. Jeg jobber jo like mye uansett hvor jeg befinner meg, så det går ofte utover søvn og tid jeg kunne brukt på å utforske landet jeg befinner meg i. Jeg har bestemt meg for at jeg en gang i fremtiden skal reise på en ukers ferie uten sosiale medier. Tror dere jeg klarer det? 

Selv om det er en del ting jeg savner med mitt “gamle” liv så kunne jeg likevel aldri byttet ut det livet jeg lever nå. Jeg er evig takknemlig for plattformen jeg har klart å bygge meg opp sammen med dere og alle mulighetene jeg får. Jeg har hatt to helt fantastiske år selv om det har vært både oppturer og nedturer på veien. Jeg har lært ekstremt mye, samtidig som jeg har blitt kjent med en helt ny side av meg selv. Jeg gleder meg veldig til å se hva som kommer til å skje de neste årene, og jeg gleder meg til å ta med dere på denne reisen.

2 kommentarer

2 thoughts on “DE TINGENE JEG SAVNER

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *