UKENS SPØRSMÅL

Categories Blogg

Hvem liker du best av vennene dine? 

Jeg kan vel si det sånn at jeg aldri hadde vært venn med noen jeg ikke liker og alle vennene mine er helt fantastiske, så det er ingen forskjell på dem.

Går det bra med deg? 

Takk som spør <3 Jeg lyver om jeg sier at det går bra, men det begynner å gå MYE bedre.

Tilgir du veldig lett? 

Jeg vil nok si at jeg tilgir alt for lett da jeg ikke klarer å gå rundt å være sur eller bitter. Spør du meg er livet alt for kort til å fokusere på bagateller, også må vi ikke glemme at absolutt ALLE gjør feil. Skal du aldri tilgi andres feil så skal du være forbanna forsiktig med å gjøre feil selv.

Har du og Morten et åpent forhold? 

Haha nei, det har vi ikke. Jeg hadde aldri taklet at Morten skulle være med en annen, så det hadde vært helt uaktuelt for min del. Jeg tror nok ikke Morten hadde ønsket det heller og vi har mer enn nok med hverandre. Morten er bare min ♥

Hva gjør du de gangene du har skikkelig mensensmerter? 

Jeg har aldri vært skikkelig plaget med mensensmerter (bank i bordet), så jeg har dessverre ikke noen gode råd å komme med 🙁

Var det noen av søsknene dine på Utøya?

Nei, det var de ikke.

Hvor kommer du og Morten til å kjøpe leilighet? 

Vi har ikke bestemt oss for det helt enda.

Kan du vise enda mer klær? du har så bra stil 

Åååh så fint sagt, tusen takk! Det skal jeg selvfølgelig få til ♥

Favorittland? 

Hehe er det er spørsmål engang? USA ♥♥♥

Hva er ditt neste reisemål? 

Jeg reiser til USA om litt under en måned, wuuhu!

Hvor gammel er du? 

Jeg er 23 år gammel, snart 24.

Hvor mange kjærester har du hatt? 

Jeg har vært i to seriøse forhold, så har jeg sikkert holdt på med 50% av befolkningen i Norge. Om jeg noen gang skulle bli singel (bank i bordet igjen), så skal jeg være singel i minst 3 år haha.

Hvem anser du som dine nærmeste utenom familie og Morten?

Mine venninner i Trondheim, Julie D, Martine L og Andrea. Dette er de jeg anser som mine aller nærmeste, men jeg gode venner utenom de også <3

Tips til hvordan man kan stole på noen? 

Jeg har vært ganske uheldig med noen av de guttene jeg har vært med tidligere med tanke på utroskap, så jeg skal ikke sitte her å nekte for at det ikke har påvirket meg i nåværende forhold. Jeg har likevel vært veldig opptatt av at Morten og jeg ikke skal ha et forhold som er basert på sjalusi og der vi begrenser hverandre til å gjøre de tingene vi ønsker, så jeg har bare måtte lære meg å svelge en hel del med kameler.

Jeg kunne aldri vært sammen med noen som hadde fortalt meg at jeg måtte være hjemme på et bestemt tidspunkt, at jeg ikke kunne være ute på byen sammen med venninnene mine eller at jeg ikke hadde fått lov til å reise på jentetur. I og med at jeg ikke finner meg i å bli begrenset på den måten så kan jeg ikke gjøre det mot Morten heller, for det hadde jo vært veldig dobbeltmoralsk. Jeg ville heller aldri tatt fra han den friheten, så jeg har jo ingen andre valg enn å stole på han til det motsatte er bevist.

Noen tips til å få sove bedre om natten? 

Jeg sover så dårlig selv, så jeg er faktisk den verste å spørre. Jeg kan faktisk ikke huske sist jeg sov sammenhengende en natt og jeg er jo helt død hver gang jeg våkner på grunn av at jeg sover så dårlig 🙁 haha.. Så om det er noen andre som har gode tips, gjerne legg igjen i kommentarfeltet ♥

Hvordan fortelle foreldrene sine at man har fått mensen? 

Jeg tror kanskje jeg er en av få som ikke hadde problemer med å dele med mamma at jeg hadde fått mensen. Jeg var derimot livredd for å fortelle mamma at jeg ønsket å kjøpe g-string, så jeg brukte MENSEN som en unnskyldning hahaha. “Mamma, kan jeg få g-string? Jeg synes det er mer behagelig å bruke når jeg har mensen” Det gir jo INGEN MENING?????

Jeg tror uansett bare det er viktig å huske at det er helt normalt og at det absolutt ikke noe å være flau over. Foreldrene dine vet at det vil skje en dag og moren din har vært gjennom akkurat det samme som deg.

Hvor ofte sier du og Morten at dere elsker hverandre? 

Flere ganger om dagen.

Hvor er genseren du har på deg her fra?  

Den er fra Berskha <3

Hvordan går det med deg og Morten? 

Det går veldig bra med oss. Takk som spør ♥

Kan du lage flere spøkelsesvideoer?

Det kommer en på søndag, så vil vi lage flere i fremtiden 😀 Husk å abonner på YouTube-kanalen vår om du ønsker å se den kommende videoen. Du finner kanalen vår HER.

Er Martine L og Andrea en av de nærmeste venninnene du har i Oslo? 

Ja, det er de.

Hvem liker du best på bloggerne? 

Jeg synes det er en veldig fin gjeng som er med, men det er selvfølgelig Martine som jeg liker best.

Hvorfor skriver du ikke om drama på bloggen? 

For det første så har jeg ikke noe drama å skrive om, og for det andre så ville jeg ALDRI og da mener jeg ALDRI delt det på bloggen. Jeg har aldri forstått meg på de som deler private krangler og diskusjoner over nettet, det er så forbanna kleint at jeg grøsser bare ved å skrive det. Jeg synes også det er viktig å tenke på hvilke signaler man gir til følgerne sine, for du viser jo faktisk at det er OK å henge ut andre over nett. Det er en ting å stille seg kritisk til hva en velger å dele i det offentlige, men det er noe helt annet å skulle dele private intriger og diskusjoner.

Hvor mye tjente du før du startet å blogge? 

Rundt 15-20.000 etter skatt.

Er det du som skal eie leiligheten dere skal kjøpe? 

Nei, det er det ikke. Jeg har litt mer egenkapital enn Morten, så vi kommer kanskje til å eie sånn 60% og 50% hver.

Hvor mye penger bruker du på klær i måneden? 

Om jeg befinner meg hjemme i Norge så bruker jeg kanskje 300 kroner, men om jeg er i utlandet så kan det fort gå noen tusenlapper.

Har du noen gang forsørget Morten? 

Nei, det har jeg ikke. I noen tilfeller så kan jeg betale mer enn han, men som oftest så deler vi alt 50/50.

Har du noen gang blitt sparket fra en jobb?

Nei, det har jeg ikke.

Kunne du datet noen på 35 år?

Det er veldig vanskelig å svare på ettersom jeg aldri har vært i en slik situasjon før. Jeg tenker jo at man forelsker seg i mennesket og ikke alderen, men njæææ. Kanskje, kanskje ikke.

Hvordan er det egentlig å være samboer med Morten? 

Det er helt perfekt, vi trives så godt i hverandres selskap. Jeg var litt redd for at vi skulle bli litt lei av hverandre, men det har altså ikke skjedd. Jeg vil vel heller si at det er tvert i mot, for jeg savner jo Morten sekundet han går ut av døren… haha

Stemmer det at du snuser/røyker? 

Nei, det gjør det ikke. Jeg prøvde å være kul i mine yngre dager, men det gikk ikke så bra da snus kun fikk meg til å kaste opp. Jeg tror ikke dere kan forstå hvor takknemlig jeg er for at jeg aldri begynte med noen av delene, penger spart!

Hvem savner du akkurat nå? 

Mamma og mine kjære venninner i Trondheim.

Hvilken blogger irriterer deg mest?

Ingen jeg kommer på akkurat nå, og hadde det vært noen så hadde jeg uansett ikke delt det med over 20.000 mennesker.

Hvor gammel er din eldste venninne? 

Hun er 29 år, gift og har to barn haha! Det er morsomt at vi kan ha så forskjellige liv, men likevel gå SÅ godt overens. En ting er sikkert, jeg hadde aldri klart meg uten henne.

17 kommentarer

17 thoughts on “UKENS SPØRSMÅL

  1. Hva med Anne Brith? Er ikke hun eldre og din venninne? Og er ikke Ine og Isabel Raad nære venninner av deg?

  2. Elsker at dere i god paradise ånd går 110% inn i alt 😂😂😂😂 (vi skal eie sånn 60% og 50%)!

  3. Elsker bloggen din og du er så sykt pen! ❤️
    Men er ikke Anne Britt og du venner lenger ??

  4. Heii, siden du nevner at din eldste venninne er 29 år, hva med Anne Brith? Er ikke dere venninner lengre?

  5. Du skriver dere skal eier ca 60% 50% må le litt av det, for da blir det jo 110% å vanlig er jo 100% så åssen får dere dette til? At en skal eie 60 og en 50? Vi eier 50% vær, men før så eide jeg 60% og samboeren 40% så veldig nysgjerrig på dette med deres deling?🤔

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *