DE TINGENE JEG SER FREM TIL

Categories Blogg

  ❤️ I dag skal jentene og jeg på The Fortless som er et kjempefint hotell her i Sri Lanka. Vi skal sole oss, spise lunsj og bare ha en skikkelig jentedag. På kvelden skal vi ta bilder i solnedgangen med en fotograf, det blir moro.

❤️ Jeg ser egentlig frem til hver eneste dag her i Sri Lanka, for vi har det så fint her. Strandlivet, masse god mat, nye mennesker og opplevelser.

❤️ Jeg må jo ærlig innrømme at jeg ikke akkurat gleder meg til å reise hjem til kulden igjen, men om bare noen uker så reiser vi jentene til Monaco for å feire bursdagen min. Vi skal bare være der i 3 dager, men jeg vet allerede at det kommer til å bli en helt fantastisk og ikke minst morsom tur.

❤️ Rett etter Monaco så reiser jeg til Los Angeles for å være der i 3.4 uker. Jeg skal mest sannsynlig på… COACHELLA dette året 😭 Det har vært en liten drøm å få oppleve i et par år nå, så det kommer til å være SÅ kult om dette går i boks. Jeg reiser uansett til Los Angeles, så gled dere til mye morsom oppdatering fremover.

❤️ Når jeg kommer hjem fra Los Angeles så er det 17 mai og FESTIVAL sommer. Jeg skal helt klart reise litt rundt i Europa også i sommer da jeg har veldig lyst til å dra til Marbella, Ibiza og kanskje Italia.

❤️ Rett etter sommeren går turen tilbake til Los Angeles for å være der i ca 1,5 måned. Som dere vet så har det blitt en tradisjon å reise til LA for å feire Halloween, så dette året er intet unntak.

❤️ I desember reiser jeg til New York for å feire jul og nyttår sammen med jentene. Jeg har alltid ønsket å være i New York i juletider, og nå som jeg ikke har noen barn eller noe som helst som holder meg hjemme i Norge så er det faktisk på tide å få fingern ut av rævva. Jeg skal feire så mange julaftner hjemme i Norge, så det skal bli moro å oppleve noe nytt. Vi skal også booke hos inn på The Plaza for å kunne få litt opplevelsen av “H0me Alone”. Du kan faktisk bestille den nøyaktige samme roomservicen som Kevin, HVOR kult er ikke det??

Hva gleder ser dere frem til? <3 

9 kommentarer

9 thoughts on “DE TINGENE JEG SER FREM TIL

  1. Wow! Derre blir nok et spennende år for deg altså! Blir veldig spennende å følge deg, fine! God klem! <3

  2. Hei Sofie, spennende å følge deg<3

    ser veldig frem til at dagene skal bli litt lysere og jeg kan bli gladere, takk som spør<3 Skal jeg være helt ærlig har det vært litt svart i det siste. Jeg føler humøret liksom ikke er helt på topp, og føler på meg det ikke kan bli verre nå.
    men utenom det ser jeg frem til noen andre ting:
    -reise på hytta til mormor og morfar på fjellet. skal stå på ski sammen med hele familien i fire dager. tror det blir gøy.
    -har kjøpt meg hund, henter den i begynnelsen av mai<3
    -skal endelig lære meg å strikke genser. Det gleder jeg meg til. egentlig ikke det å lære prosessen, men å kunne den. skjønner du? liksom når jeg kan lage mine egne gensere, det gleder jeg meg til hah
    -sommerferie og fri og resing og bading osv osv. bare gleder meg til det vanlige man gjør om sommeren generellt.

    Hvor er forresten skjørtet fra?

    Håper på svar, er fan<3<3

    1. Ååh det er virkelig ikke noe godt å lese!! Jeg håper så at du får det bedre snart, for det fortjener du <3 Ut i fra den listen du skrev her så har du jo så mye fint å se frem til, og hvor moro er det ikke med en ny hund??

      Skjørtet mitt er fra Bikbok <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *