NYE VENNER, PENGER OG REISE

Categories Blogg

Reklame | Nelly

Bikinitopp HER / Truse HER

x Jeg har allerede nevnt det til dere, men jeg er virkelig helt i sjokk over hvor mye penger som har kommet inn på spleisen vår 😭 Elise og jeg tenkte at vi var heldige om vi klarte å samle inn 10.000 kroner, men i skrivende stund så har vi ca 34.000. Det er virkelig helt sinnsykt og jeg tror ikke dere kan forstå hvor viktig disse pengene er. Takk <3 <3 <3

x En av de tingene jeg liker best med å være ute å reise er når man bare ser for hver dag s0m går at man bare blir brunere og brunere. Jeg har jobbet hardt med fargen de siste dagene, og jeg håper at jeg klarer å få en skikkelig fin og dyp brunfarge før jeg skal reise hjem. Ja, det er nok veldig overfladisk, men dette er sånne små teite ting som gjør meg glad.

x Er det ikke litt rart å tenke på hvor stor verden er, men samtidig så liten? Jeg vet ikke om dere har sett at Elise og jeg har hengt mye med Caroline? Vi har blitt en så fin liten trekløver, til tross for at vi ikke reiste sammen og hadde ingen anelse om hvem hverandre var før vi møttes her. Det morsomme er at det var VELDIG tilfeldig, og Caroline er også fra Tromsø så vi har mange felles bekjente. Hvor rart er det ikke at vi møtes på andre siden av jorkloden, og ender opp med å bli så gode venner?

x Aprops nye venner, Elise og jeg har blitt så godt kjent med en dame fra Hawaii. Det morsomme er at vi går så godt overens, og hun er 25 år eldre enn oss. Vi har allerede planlagt at vi skal komme å besøke henne i Hawaii der hun skal være vår personlige guide. Det er bare så hyggelig å møte og bli kjent med nye mennesker, jeg eelsker det <3 Eller.. jeg har begynt å elske det haha.

x Jeg var så redd for å kjøre TukTuk da vi kom hit, men nå er det SÅ hyggelig. Det er deilig med en skikkelig breeze på kroppen når det er så varmt her, og jeg synes de er litt sjarmerende? Jeg elsker Tuktuks, haha.

x Jeg kan ikke huske sist jeg var i et så billig land som Sri Lanka!? Jeg har vært her i over en uke nå, og jeg har ikke brukt mer enn 3000 kroner. Det er virkelig så billig her, og man får så mye for pengene. Jeg vet ikke om dere har sett all den digge maten vi har spist? Jeg tror det meste vi har betalt for en middag for to stykker er 250 kroner. Dere kan tro det er deilig for lommeboken å være her.

4 kommentarer

4 thoughts on “NYE VENNER, PENGER OG REISE

  1. Hærregud! Det er altså SÅ fantastisk at dere har samlet inn så masse! Du er god altså! Fy fader så braaa!😭 God klem! ❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *