NÅR EN DØR LUKKES

Categories Blogg

Nå skal jeg snart komme meg avgårde for å gjøre siste finish i leiligheten vår før det er overtakelse klokken 14.00. Jeg har med andre ord mine siste timer som huseier, og det føles litt rart, men også veldig godt. Jeg lurer på om jeg noen ganger kommer til å ha en god følelse rundt å eie noe, for det får meg til å føle meg så bundet til fast til noe. Jeg har alltid lurt på hva som har gjort meg til en så fri sjel som det jeg er, men til tross for at det kan være frustrerende noen ganger så elsker jeg det. Jeg har jo fått oppleve mye kult, møtt nye mennesker og lært mye på å bare hoppe ut i ting uten at det kanskje har vært så veldig gjennomtenkt. Det har skjedd mye det siste året, og det er bare noen timer til alt er over for godt.

Det har vært et fint, lærerikt, morsomt, krevende, stressende og frustrerende år. Jeg vet jeg har sagt det mange ganger før, men jeg har vokst så mye det siste året. Jeg har lært så mye om meg selv, og jeg kunne virkelig aldri vært foruten dette året. Alle oppturene, men også nedturene. Det kommer nok til å bli litt trist å gi helt slipp i dag, men så er det viktig å huske at når en dør lukkes, så åpnes en ny. Jeg har så mye spennende å se frem til de neste årene, så jeg kan nesten ikke henge igjen i fortiden. Nå skal jeg få kastet i meg litt mat, før jeg skal komme meg ut av døren. Vi snakkes senere ❤️

2 kommentarer

2 thoughts on “NÅR EN DØR LUKKES

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *