DE TINGENE SOM HOLDER DEG VÅKEN OM NATTA

Categories Blogg

Som jeg skrev tidligere i dag så har det vært skikkelig storm her i Trondheim, og det er ikke noe jeg synes er mer skummelt enn når det stormer ute. Jeg forstår ikke hvordan noen kan synes det er koselig? Jeg føler alltid at hele huset holder på å falle fra hverandre, og jeg venter bare på at taket skal forsvinne over meg. Dramatisk? Ikke i det hele tatt. Jeg hadde i alle fall skikkelig problemer med å sove i natt, og så  jeg bestemte meg for å dele noen av de tingene jeg lå å tenkte på.. <3

x Morten kjøpte denne t-skjorten til meg i kalendergave, og dere kan tro jeg ble glad?? Noen kjenner meg litt for godt, haha. Det mangler bare at jeg får en hestehale og et par boots i gave nå, så er vi nesten der.

x Jeg har lenge vurdert å sende en melding til en person jeg synes er utrolig dyktig. Jeg har snakket om det tidligere her på bloggen, der jeg tror jeg sa til dere at jeg skulle sende en melding jeg hadde hatt liggende veldig lenge? Vel.. Jeg har enda ikke mannet meg opp til å sende den. Jeg vet ikke hva jeg er så redd for, for det verste som kan skje er jo at man får et nei.

x Det føles ut som en evighet siden jeg så Morten sist, og det kjipe er at det nesten er 30 uker til vi ser hverandre igjen 🙁 Det er det lengste vi noen sinne har vært borte fra hverandre, så dette er en skikkelig utfordring.

Jeg gleder meg så mye til jeg reiser hjem at jeg nesten ikke klarer å vente. Jeg gleder meg til naturen, nordlyset, det kalde vannet vi har i springen, familien min, vennene mine og være sammen med hestene igjen. Jeg klarer alltid å koble ordentlig av når jeg er hjemme i Tromsø også, så nå ser jeg skikkelig frem til ferie.

x Den siste uken har jeg begynt å komme inn i en skikkelig god periode, og det føles endelig ut som at alt stresset rundt flyttingen og det som har vært vanskelig har begynt å slippe tak. Jeg merker det så godt på humøret, energien, motivasjonen og gleden. Det er så deilig.

x Jeg føler meg ekstremt heldig for at jeg har fått et så fint og.. voksent forhold om jeg kan kalle det for det? Jeg merker veldig hvor mye jeg har vokst som person fra mine tidligere forhold, for de var langt i fra som jeg har det nå. Det var en del usikkerhet og sjalusi, noe som var veldig slitsomt i lengden. Jeg har blitt mer sikker på meg selv, og kanskje vokst fra meg mye av sjalusien jeg bar på før. Det føles i alle fall veldig godt, og ikke minst riktig <3

x Jeg fant russekortet mitt her om dagen, og se hvem som har forandret seg?? Er det noe som ikke har forandret seg derimot, så er det Halloween-kostymet mitt 😜

9 kommentarer

9 thoughts on “DE TINGENE SOM HOLDER DEG VÅKEN OM NATTA

  1. Så bra at du har begynt å venne deg på den nye tilvärelsen! 😀 Kan tro det blir super deilig å se Morten igjen, selv om det blir en god stund til <3 Og, jaaa! Det er sååå godt å ha et sånt forhold der du föler deg trygg og kan stole på partneren! The best feeling! <3

    1. Hvorfor endrer du ikke på 30 uker hvis det er skrivefeil? Virker som du er opptatt kun av klikk hele tiden

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *