EN NY REISE ER BOOKET

Categories Blogg

I går var det storm i Trondheim, i tillegg til at det kom ekstreme mengder med snø. Jeg var ute å kjørte i uværet, og det var noen minutter jeg fryktet for at det skulle gå skikkelig galt. Det var så vidt at jeg klarte å se noe som helst, og trafikken sto nesten heløt stille på grunn av uværet. For bare noen år siden så mislikte jeg vinteren skikkelig, men det er noe jeg har begynt å elske de siste årene. Jeg synes det er så mye kos rundt snø, kulde og jul, men mye av været som kommer rundt vinterstid kunne jeg gjerne vært foruten. Den desidert beste måneden er jo også desember, så dere kan tro jeg er happy nå som en NY REISE ER BOOOOKET!!

Jeg kan fortelle dere så mye som at det er til et land jeg aldri har besøkt tidligere, og reisen tar hele 24 timer. Det var egentlig snakk om at Morten og jeg skulle reise sammen, men ettersom at han har fått ny jobb så gikk det dessverre ikke. Jeg skal selvfølgelig ikke klage, for min nye reisepartner er…ELISE! Jeg vet at vi kommer til å ha en så morsom tur sammen, og det som er helt perfekt er jo at begge liker å ta bilder, filme og skape innhold. Jeg føler meg alltid så til bry når jeg må mase på andre om å ta bilder av meg, så det er godt å ha med en venninne som liker å gjøre det samme <3

Er det noen som klarer å gjette hvor vi skal reise? 

9 kommentarer

9 thoughts on “EN NY REISE ER BOOKET

  1. Hei! Jeg bestille di blackpodsa du annonserte på Instagram, men får ikke noe svar fra di når jeg sender Mail:( beløpet er trukket men ikke fått noe ordebekreftelse. Er du sikker på at det ikke er svindel? Stresser litt siden det skal være julegave….

  2. lurer på en ting; hvorfor har du public Instagram så privat om hverandre? Er det sånn du prøver å få flere følgere på? Bare lurer- ikke noe frekt ment 🙂 men bare lagt merke til at det er flere av bloggerne som gjør det så og si samtidig.

    1. Oppfatter absolutt ikke kommentaren din som frekk 🙂 jeg åpner profilen min hver gang jeg har samarbeid da dette er noe annonsør ønsker. Personlig liker jeg å ha privat for da har du mer kontroll over hvem som følger deg. Men selvfølgelig, du får jo også de som bare «sniker» som følgere ☺️❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *