RARE TING JEG HAR LEST/HØRT DE SISTE ÅRENE

Categories Blogg

Her om dagen så satt jeg å tenkte på alle de merkelige tingene jeg har lest og hørt om meg selv de tre siste årene. Er det ikke litt merkelig hvordan noen bare kan skrive noe på nettet uten noe form for kilder eller bevis, og enkelte bare tror på det med en eneste gang? Jeg tenkte uansett at det kunne være litt morsomt å skrive om de tingene jeg husker ekstra godt, og komme med en liten tilbakemeldingene på disse “ryktene”.

x Jeg husker veldig godt da vi kom hjem fra Mexico og jeg ble introdusert for Jodel for aller første gang. Jeg hadde aldri hørt om det før, og føler kanskje at det er en mer Oslo-greie. Jeg fulgte med litt av hva som ble skrevet i starten, men jeg skjønte jo ganske fort at det ikke var noe å oppsøke. Det er nesten bare negativt der, og om noen først skriver noe fint så blir de kritisert for det. Jeg snakker meg uansett bort nå, for jeg husker veldig godt en ting som ble skrevet. Morten og jeg gikk ikke offentlig før en god stund etterpå, og jeg husker at det var flere ganger det sto noe om at den og den hadde vært med han hjem etter byen. Det morsomme er at vi dro sammen så og si alle de gangene noen mente å ha vært med han hjem. Jeg må jo ærlig innrømme at jeg synes det er ganske spesielt å lyve på seg at man har hatt sex med noen? Spesielt på jodel der ingen vet hvem du er, hva får man egentlig ut av det? haha.

x Jeg vet ikke om dere husker den perioden der alle trodde Martine og jeg var uvenner? Vi var sammen nesten hver eneste dag, delte masse om hverandre, dro på ferie sammen og likevel fikk vi ALLTID spørsmål om vi var uvenner. Jeg husker at ingen av oss forsto noe som helst, og det endte opp med at vi begynte å tulle med det ettersom at det virket som det aldri kom til å stoppe. Jeg skjønner bare ikke hvordan noen kan tro at man drar på ferie sammen med noen man ikke er venn med? Eller hvorfor vi i det hele tatt skulle henge sammen om vi var uvenner??

x Dette er jo også fra tiden etter Mexico, men det gikk så mange rykter om at Kevin og jeg hadde en greie. Vi hadde jo et veldig fint vennskap da vi var i Mexico, men jeg føler at vi var veldig flink til å påpeke at vi bare var venner? Jeg fikk spørsmål nesten daglig om vi var kjærester, om vi datet og om vi holdt forholdet skjult.

x Dette er jo bare noen måneder siden disse ryktene florerte rundt, men jeg synes det var helt merkelig hvor bestemt enkelte var på at det var slutt mellom Morten og meg. Jeg hadde forstått om vi bare hadde forklart kort at vi skulle flytte fra hverandre, men vi har hele veien påpekt at det var på grunn av jobb og alt mellom oss var bra. Likevel var det så mange som nektet å tro på det, og det var ganske irriterende på slutten, haha.

2 kommentarer

2 thoughts on “RARE TING JEG HAR LEST/HØRT DE SISTE ÅRENE

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *