IKKE DET JEG HADDE HÅPET Å KOMME HJEM TIL

Categories Blogg

Reklame | annonselenker Nelly

Badedrakt. HER

Jeg kan vel ikke akkurat påstå at det var det samme å våkne opp i dag tidlig som det har vært de siste 8 dagene, men det var i alle fall veldig godt å komme hjem til Morten og Celine. Jeg skulle bare ønske at vi kunne forflytte oss til Monaco istedenfor, haha. Apropos Celine, gjett hvem som var dårlig da jeg kom hjem i går? Det er lenge siden jeg har sett at Celine har vært så slapp, så det endte med at jeg dro rett til dyrelegen med henne. 

Som alle de andre gangene så fant ikke dyrelegen noe, så han trodde det var psykisk. Celine blir alltid litt nedenfor når jeg reiser, samtidig som at Morten har en mye mer “travel” hverdag enn meg. Det vil altså si at han gjør mye mer, så jeg tror kanskje Celine fikk en reaksjon på at jeg ble borte, og at Morten ikke var så mye hjemme som det hun var vandt til. Jeg tror ikke dere kan forstå hvor avhengig Celine er av meg, så det er alltid like vanskelig hver gang jeg reiser bort. 

Jeg vet liksom heller ikke helt hva jeg kan gjøre med det? Det er en ting å lære hunden sin å sitte, men det er ikke bare bare å lære hunden sin til å være mer.. selvstendig? hahaha. Jeg føler jo ofte at jeg har et lite barn, for jeg tror jeg aldri har møtt på en hund som oppfører seg så spesielt som Celine. Jeg vet at det er normalt at hundene blir avhengig av eieren sin, men Celine er ekstremt spesiell. Hun kan for eksempel ikke bli passet av noen hun har møtt et par ganger, for da blir hun så stresset at hun blir skikkelig dårlig når jeg kommer hjem igjen. 

Da Morten og jeg dro til Sverige på spøkelsesjakt så passet en venninne av han Celine i to dager, og da jeg fikk henne hjem begynte hun å kaste opp og hadde diare. Hun har passet henne to ganger tidligere, samtidig som at Celine har møtt hun mange ganger. Det skal sies at det tok flere måneder før venninnene mine i Trondheim kunne passe henne, men det kan da vel egentlig ikke være normalt? Jeg tror faktisk at jeg trenger en hunde hvisker asap haha. 

3 kommentarer

3 thoughts on “IKKE DET JEG HADDE HÅPET Å KOMME HJEM TIL

  1. Det er ganske typisk for chihuahua. Chihuahuaer er spesielle hunder, har sterk personlighet og lager seg sin egen flokk som den er trygg i. Har vært borti samme problem, men venninnen min sin chihuahua 🙂 vet ikke hva som kan fungere, men utfordring er viktig. Start med noen timer, så 1 dag osv. Og overse henne når hun «skaper» seg 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *