DEN BESTE DAGEN PÅ LENGE

Categories Blogg

I går hadde jeg en skikkelig produktiv dag der jeg skrev 6 blogginnlegg, spilte inn to Youtube-videoer, var på trening, fikk fikset tåneglene mine (finally) og dro til Drammen for å fikse brynene mine. Er det forresten bare jeg som nesten føler på en liten skam når jeg fikser tånegler? Eller… jeg vil vel kanskje ikke si at jeg skammer meg, men jeg overtenker absolutt alt. Jeg hadde for eksempel ikke barbert leggene mine på noen dager, så jeg fikk dårlig samvittighet for at hun måtte massere mine stikkete legger. Det er også en evighet siden jeg gjorde noe med neglene mine sist, så jeg følte meg bare veldig liten der jeg satt 😂 Det handler nok mye om at jeg hater tær så ekstremt mye selv, og synes at andres tær er det verste. Jeg vet ikke om dere husker den videoen der jeg gråt skikkelig etter at Morten hadde kastet en sokk på meg? Så ille er det faktisk.

Det var uansett deilig å føle seg fresh igjen, og jeg kjenner meg nesten som et nytt menneske etter at jeg fikk fikset brynene mine. Jeg bestemte meg for å følge strømmen å teste ut Brow Lamination, og jeg ELSKER det. Jeg har alltid følt at jeg ikke har hatt noe særlig med hår på brynene mine, så dere kan tro jeg ble sjokkert da jeg så hvor mye jeg faktisk har. Jeg dro forresten til Katrin som jobber på City Clinic Drammen (ikke annonse, bare en anbefaling). Jeg vil absolutt si at det var verdt å dra fra Oslo til Drammen, for hun var virkelig så dyktig <3 Nå skal jeg komme meg på trening, så snakkes vi senere.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *