DEN KJIPE SOFIE

Categories Blogg

Jeg absolutt elsker den nye hårfargen min, men jeg har så problemer med å like meg selv med kort hår. Det er jo egentlig veldig trist å at lengden på håret mitt skal styre så mye over selvfølelsen, men så er det jo bare sånn det er. Jeg har jo hatt langt hår hele livet, og da er det jo en ganske stor omvending å skulle vende seg på kort hår. Vi filmet til bloggerne i går da jeg fjernet løshåret, så dere skal få se litt av den kjipe Sofie i den kommende sesongen. Jeg er ikke en sånn person som klarer å skjule følelser, så det er ganske sikker på at det kommer til å være veldig synlig haha. Det er nesten sånn at jeg vurderer å farge håret mitt brunt bare sånn at håret mitt får vokse ut, men da kommer jeg nok til å angre på det også.

Kendall Jenner er jo for eksempel kjempefin med kort og brunt hår. Ikke det at vi to kan sammenlignes, men dere forstår hva jeg mener. Det er jo ekstremt fint med kort hår, jeg har bare ikke klart å like meg selv helt med det. Jeg trivdes veldig godt med engang jeg klipte meg, men nå har jeg fått en sånn mellomlengde jeg ikke er helt fornøyd med. Jeg lover dere at jeg ikke skal klage mer over det nå, jeg bare trengte å få det ut. Jeg ELSKER jo den nye hårfargen min da, det er såå kaldt og fint. Det er lenge siden jeg har hatt så kaldt hår, og jeg ba om noe litt mer rocka nå som jeg skal lære meg å ELSKE det korte håret mitt, hehe.

Morten og jeg skal faktisk begynne å pakke litt nå ettersom at han flytter ut i morgen. Jeg tror ikke det har gått helt opp for meg enda, og det vil nok mest sannsynlig ikke gjøre det før jeg skal reise hjem til Trondheim alene. Det ser faktisk ikke ut som at vi kommer til å se hverandre før nyttår heller, så denne måneden vil nok mest sannsynlig være en prøvelse for oss. Jeg vet at vi kommer til å klare det helt fint, selv om jeg kommer til å savne Morten masse <3

9 kommentarer

9 thoughts on “DEN KJIPE SOFIE

  1. hvorfor tok du ut extensionet? du er kjempe vakker uansett, men du kler best langt hår <3 men som sagt, vakker uansett!

    1. For å la mitt eget hår hvile slik at jeg en dag kanskje kan slippe å gå med extensions 😀 Men TAKKKKKKK som sier det!!! Jeg er så lei av å høre at jeg er sååå mye finere uten extensions, hahah <3

  2. jeg elsker det korte håret såååå fint og du kler det så godt må fikk jeg lyst å klippe meg

  3. Jeg synes du er utrolig fin med kort hår, selv om det vell ikke hjelper stort hehe 🙂
    Men jeg forstår veldig godt hva du mener, brukte laaaaang tid på å venne meg av med extensions selv. Synes alle andre ser SÅ fine ut med det, bare ikke meg.
    Nå har jeg klart meg uten i snart et år og føler meg bare mer og mer komfortabel- så det blir bedre, i promise ; D Vit at du er nydelig uansett. Ha en fin kveld<3

  4. Du er mye finere med kortere hår, syns jeg ihvertfall 😊 men jeg skjønner at det er veldig uvandt for deg å ikke ha langt hår også da, når du har hatt det i alle år.

  5. Jeg syntes du virkelig kledde kort hår, Sofie 🤩 men selvsagt er dette du selv må få bestemme, du kler begge uansett 💛

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *