DEN PERSONEN JEG ER I..

Categories Blogg

Reklame | Junkyard

Caps. HER / Genser. HER / Bukse. HER

Bruk rabattkode: SOFIEN15 å få 15% rabatt på kjøp over 500 kroner <3

Forhold
Jeg er nok den litt “sjefete liker å ha det på min måte” personen. Samtidig som at jeg er veldig spandabel, omsorgsfull og liker å gjøre ting for å få den andre til å føle seg bra. Jeg er jo ikke akkurat så veldig romantisk av meg, men jeg er veldig glad i å kjøpe gaver, spandere middag/kino/ferie eller gjøre noe jeg vet den andre ville satt pris på.

Jobb
Så lenge jeg virkelig brenner for det jeg gjør så gir jeg alltid 100%. Jeg jobber ofte mye mer enn hva jeg egentlig må, tenker konstant på hva jeg må gjøre annerledes og hvordan jeg kan gjøre det bedre. Jeg har dessverre lett for å prioritere jobb fremfor alt, og setter meg gjerne mål som jeg får høre at “det kommer du ikke til å klare”. Det er faktisk ingenting som gir meg mer motivasjon enn når andre forteller meg hva jeg ikke kan få til, haha.

Privaten
Jeg kan stresse irriterende mye, lage bekymringer ut av alt og overtenke hver minste ting. Eller så kan jeg være så avslappet at jeg ligger på sofaen halve dagen for å se 90 days to wed, 71 grader nord eller love island. Det finnes ingen mellomting 😛

Vennegjengen
Jeg kan til tider snakke irriterende mye, og har ikke helt skjønt når jeg skal holde kjeft. Jeg må likevel si at jeg har møtt min overmann, for om jeg trodde jeg snakket mye så gjør i alle fall Elise det. Hun er den personen som kommenterer absolutt alt under film, begynner å gråte og sier seg enig eller uenig i det tingene som blir sagt 😂 Jeg vil vel også si at jeg er den spontane som ofte kommer med ideer om hva vi kan gjøre. Jeg elsker å være rundt vennene mine, og kunne hengt med de hver eneste dag. Jeg sier ting rett ut, og er alltid ærlig om hva jeg tenker/føler.

Matbutikken
Selv om jeg synes det er kjempekjedelig å bruke penger på mat, så elsker jeg å gå i matbutikken SPESIELT i utlandet. Skal man handle med meg så må man beregne minst en halvtime da jeg skal gå gjennom hele butikken før jeg kan si meg ferdig. Jeg liker derfor å handle alene, slik at jeg slipper mas og stress fra andre. Ja, jeg vet at jeg er sær.

Trening
Jeg liker aller best å trene alene, og har faktisk aldri hatt en eneste treningsøkt sammen med Morten. Samme som på matbutikken så liker jeg å gjøre ting i mitt tempo, trene de øvelsene jeg føler for og høre på musikk. Det verste jeg vet er når fremmede spør om de kan ta ett sett i mellom meg, sånn at vi blir stående å vente og se på hverandre. Jeg går ender alltid opp med å gå, for jeg synes det er skikkelig ubehagelig at noen jeg ikke kjenner står å ser på meg mens jeg trener.

Ferie
Jeg har aldri dratt på en ferie der jeg har blitt liggende på solsengen hele dagen for å så dra ut å spise en middag senere på kvelden. Som dere vet så er jeg veldig rastløs, samtidig som at jeg ELSKER å oppleve plassen jeg reiser til. Det har derfor blitt en tradisjon å leie seg scooter eller bil, og kjøre rundt for å oppleve nye steder. Jeg er alltid mer utslitt når jeg kommer hjem fra ferie, for jeg gjør så mye mer når jeg er ute å reiser enn hva jeg gjør hjemme (åpenbart).

Fest
Jeg er veldig glad i en god fest, men jeg er alltid den som stikker hjem først. Jeg synes vors sammen med venner er veldig morsomt, men er ikke like glad i å dra ut på byen. Jeg bruker også alt for mye penger, noe jeg ALLTID angrer på dagen etter.

Gjerne fortell meg litt hvem du er på fest, ferie, forhold ++ <3

4 kommentarer

4 thoughts on “DEN PERSONEN JEG ER I..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *