SPØRSMÅL & SVAR

Categories Blogg

Reklame | Nelly

Hoodie HER / Lignende bukse HER & HER

Har du det bra? Elsker bloggen din.
Først, tuusen takk <3 <3 Jeg legger mye jobb i bloggen min, så jeg setter så pris på sånne tilbakemeldinger. Når det kommer til hvordan jeg har det så vil jeg vel si ganske fint. Det har vært en ganske heavy start på 2020, men jeg har kommet dit at jeg vet at det kommer til å bli bra til slutt. Jeg prøver bare å nyte hver dag, være rundt mennesker jeg er glad i og jobbe så mye jeg bare klarer.

Har du noen gang lurt på om du var lesbisk/bifil? 
Nei, det har jeg ikke.

Er du redd for at Morten er utro?
Nei, det orker jeg virkelig ikke å bruke energien min på. Det er så unødvendig å stresse over ting som vi ser for oss at kanskje kan skje. Jeg tenker sånn at om Morten er typen til å være utro, så vil jeg heller finne det ut nå enn om 5 år.

Hvilket år er du og Morten født i? 
Vi begge er født i 1995, men jeg er 14 dager eldre enn han.

Hvor mange år er Celine? 
Hun fyller 9 år til sommeren <3

Er det noe du gruer deg til som kommer på Bloggerne?
Jeg må ærlig innrømme at jeg gruer meg litt til turen vår til Los Angeles skal komme på TV. Det er jo ingen hemmelighet at vi fester mye når vi er der, og jeg kan vel si det sånn at jeg filmet mye som jeg bare burde latt være. Jeg turte ikke å se over klippene før jeg sendte de til klipperne for jeg fikk så fylleangst, men jeg får bare håpe at det ikke er så ille som jeg selv tror, haha.

Er du venn med noen av de ande bloggerne? Hvem snakker du mest med?
Ja, det er jeg. De jeg kanskje snakker mest med er vel Andrea, Stina og litt Sophie.

Hva kunne du ikke gjort/delt som du ser andre influencere gjør?
Hmmm.. Jeg kommer ikke på noe annet nå enn at jeg aldri kunne delt ut rabattkode på fillers eller vært ambassadør/frontet en klinikk som driver med plastiske operasjoner. Jeg føler ikke at jeg ser så mye av dette lengre sånn egentlig, men det er i alle fall en ting jeg ikke ville delt på mine plattformer.

Har du lyst til å ta flere tatoveringer?
Nei, det har jeg ikke. Jeg føler meg veldig ferdig med det, og hadde jeg fått muligheten på nytt så hadde jeg aldri tatt noen. Jeg er veldig glad for at de er såpass diskré da, for jeg hadde egentlig tenkt til å ta “utøya” tatoveringen på armen min.

Har du noen ganger hatt følelser for noen andre samtidig som du har vært sammen med Morten?
Nei, det har jeg ikke. Hadde jeg følt på det så hadde jeg nok gjort det slutt med han.

Har du noen gang vurdert å slutte med blogg?
Ja, det har  jeg.

Hva tjener du penger på?
Instagram, YouTube, TV og blogg.

Hva er det du savner aller mest med å være singel? om du må velge en ting. 
Det er vel kanskje det at man ikke har noen andre å tenke på enn seg selv. Man slipper å måtte forhøre seg, få dårlig samvittighet og måtte ta hensyn til et annet menneske.

Hva er det mest irriterende med Martine?
Det må nok være det at hun er utrolig treig til å svare på ting, og kan overse meldingen min i flere timer. Går det andre veien så får jeg derimot høre det med en eneste gang 😂

Har du og Morten hatt noen skikkelig store krangler?
Ikke som jeg kommer på, men vi har nok sikkert hatt et par gjennom disse tre årene. Vi krangler ganske sjeldent, og når vi først gjør det så bitcher vi på hverandre om oppvaksen. Ikke noe big deal med andre ord.

Har du noen gang blitt politianmeldt?
Nei, det har jeg ikke.

Hvilken parfyme bruker du?
Thank you next, fra Ariana Grande. Du finner den HER

Stemmer det at du har noen som leser gjennom kommentarene dine før du ser de selv?
Nei, det stemmer ikke. Jeg leser og godkjenner kommentarer selv, og har nesten bare snille mennesker her inne så det er null stress <3

Har du fortsatt kontakt med noen av eksene dine?
Nei, det har jeg ikke.

Har du noen gange opplevd å bli svindlet?
Nei, heldigvis ikke. Jeg er skikkelig redd for å bli svindlet eller hacket, det må være så ekkelt.

Er det dyrere å leie eller å eie?
Vi har ca det samme utgiftene nå som vi hadde da vi leide i Oslo, men så kan det jo selvfølgelig oppstå andre utgifter som man ikke er ansvarlig for om man leier.

8 kommentarer

8 thoughts on “SPØRSMÅL & SVAR

  1. Eg og mann min giftet oss 6.juli på min bursdag i fjor og eg er 16 dager eldre enn han 🙂 han har bursdag 22.juli.

    Syns da er kjekt eg kan sei at eg er eldre 😛

    Du og morten er skjønne sammen! 😀 ❤

  2. Eg og mann min giftet oss 6.juli på min bursdag i fjor og eg er 16 dager eldre enn han 🙂 han har bursdag 22.juli. Me er 1993 ere

    Syns da er kjekt eg kan sei at eg er eldre 😛

    Du og morten er skjønne sammen! 😀 ❤

  3. Har Morten flyttet hjem? Jeg så en gang at du la ut noe om at det måtte han få svare på selv og at han gjorde det på instagram, men jeg fikk det ikke med meg…

  4. Æ ser du har parfymen æ har løst og kjøp mæ og lurte på om du kan prøve og beskrive den i lokt når du har den på dæ ? 🙂

    Da e det litt ænklere og prøve og finne ut om den ville ha passa mæ 🙂

    Hate og ringe te parfymeria og spørre om sånner spørsmål.. det e så flaut 😂👍

    Klæm ❤

    🌷🌷🌷

    1. Jeg vet virkelig ikke hvordan jeg skal beskrive den, annet enn at den er KJEMPEGOD og alle vennene min har fått helt dilla på den 😂 Kanskje de selger den på en eller annen butikk sånn at du kunne gått innom å luktet på den først?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *