NEW IN + 20% RABATT

Categories Blogg

Reklame | Nelly

Jeg har akkurat mottatt så mye fint fra Nelly, så jeg tenkte at det passet seg med en liten haul. Jeg må ærlig innrømme at jeg angrer på at jeg ikke bestilte mer sommerklær ettersom at jeg reiser til Sri Lanka om bare en uke, men de hadde så mange fine vårnyheter at jeg virkelig ikke klarte å dy meg. Det er forresten siste dag der Nelly har 20% på absolutt alt i dag, så tilbudet varer frem til 23.59 <3

KLIKK HER FOR Å KOMME DIREKTE TIL NELLY <3 

Sett HER

Kjole HER

Body HER / Bukse HER

Hoodie  HER / Bukse HER

Lignende topp HER & HER / Bukse HER

Hoodie HER / Bukse HER

Jakke HER / Bukse HER

Veske HER

Veske HER

Jakke HER / Bukse HER

Kjole HER

Veske HER

Bikinitopp HER / Truse HER

Vippeserum HER / Hårolje HER

4 kommentarer

4 thoughts on “NEW IN + 20% RABATT

  1. Jeg så at du hadde søkt deg inn på skole i Los Angeles før du ble med på ph. Hvilken skole var det og hva skulle du studere?:)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *