DEN SIDEN AV MEG SOM INGEN HAR SETT

Categories Blogg

Jeg må ærlig innrømme at jeg har veldig delte følelser rundt dagens episode. Jeg har alltid synes at det har vært veldig skummelt å dele de tingene som har vært vanskelig for meg, og det at jeg åpner meg såpass mye opp denne uken på bloggerne krevde mye. Det krevde mye da, og jeg kjenner at det krever litt i dag også. Det er veldig sårt for meg, og at det skal deles med så mange mennesker som har forskjellige inntrykk, følelser og tanker er skummelt.

Samtidig så gleder jeg meg veldig til at dere skal få bli bedre kjent med meg, og hvor jeg kommer fra. Selv så føler jeg at jeg er mye mer enn hva jeg kanskje har klart å gi uttrykk for, og at jeg har mye mer å by på en hva jeg selv kanskje har vist utad. Jeg må jo være ærlig å si at jeg til tider har følt meg litt misforstått, og mye av det er helt klart min egen feil ettersom at jeg oppførte meg ganske crazy da vi kom hjem fra Mexico. Det var viktig å være på topp, og jeg mistet vel meg selv ganske mye i den prosessen.

Jeg gleder meg derfor til å vise dere den jenta jeg egentlig er, og jeg gleder meg til å vise dere min fantastiske familie. Jeg håper dere liker de neste episodene som kommer, for jeg føler at dere endelig får bli litt bedre kjent med den jeg. Gjerne kom med en tilbakemelding om hva dere synes om episodene, og om dere ser på gjerne tagg meg slik at jeg kan reposte på Instagram <3

Dere får forresten 14 dager med gratis sumo om dere registerer dere HER

7 kommentarer

7 thoughts on “DEN SIDEN AV MEG SOM INGEN HAR SETT

  1. Syns det e kjæmpefint å endelig få blitt litt bedre kjent med kem du e og få se ei ny sia av dæ❤️Syns du kler bægge dialektan vældig godt og syns du e en vældig godhjærta person! Fortsett å vær dæ sjøl❤️

  2. Det krever mot å dele noe så personlig som du gjorde i dag, og jeg er så glad for at du gjorde det! Du er skikkelig modig som turte å gjøre det, jeg kjente tårene presse på når jeg så episoden. Du er så sterk Sofie, og et skikkelig godt forbilde for alle <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *