NOEN FUN FACTS OM MEG OG LIVET MITT

Categories Blogg

🖤 Dette vil nok høres veldig merkelig ut (iknow), men jeg er skikkelig redd for å ha buse i nesa. Jeg tror nok at de aller fleste synes det er flaut, men jeg må sjekke flere ganger om dagen. Da vi var i Mexico så spurte jeg Andrea sånn 3-4 ganger om dagen for at jeg var så redd for å sitte i sync eller en sermoni med en buse, haha. Jeg vet selv hvor teit det er, men jeg kan ikke noe for det 😂

🖤 Da jeg var sånn 12-13 år så hadde jeg veldig lyst til å være født i 1994 av en eller annen merkelig grunn. Jeg begynte derfor å fortelle folk jeg akkurat hadde møtt at jeg var et år eldre enn det jeg egentlig var. Av alle ting jeg kunne lyve om så valgte jeg å lyve på meg ett år.

🖤 Det er virkelig ingenting i denne verden som gir meg mer glede enn det å reise, sånn virkelig. Jeg beundrer så livene til mange av de svenske influencere, for det er virkelig ute å opplever verden hele tiden.

🖤 Jeg er ekstremt konfliktsky, men jeg er likevel flinkt til å si i fra når jeg føler noe er urettferdig. Det er ikke noe jeg synes er verre en dårlig/klein stemning, men det er likevel så viktig for meg å snakke ut når jeg føler at noe ikke er rett. Det er egentlig en ganske rar kombo, men det skal sies at jeg svelger maaange kameler før jeg eventuelt sier noe.

🖤 Det siste året har jeg merket at jeg bare blir mer og mer privat. Før så elsket jeg å dele absolutt alt med alle, men nå kjenner jeg at jeg tenker mer over hva jeg velger å dele. Jeg holder faktisk på med et prosjekt som jeg ikke har valgt å dele enda, og det som er skremmende med det er at det er veldig veldig personlig.

🖤 Jeg hadde kjempelyst til å bli artist da jeg var yngre, og har spilt inn en del videoer der jeg synger. Er det noe jeg aldri kommer til å dele så er det disse videoene. Mamma er den eneste som noen gang har hørt det, og det kommer ikke til å være noen flere for å si det sånn, haha.

🖤 Jeg begynte ikke å se på serier før jeg var 19 år gammel, og har ikke sett serier som Friends, Greys Anatomy, The Big Bang Theory, Frustrerte Fruer ++.

🖤 Jeg var skikkelig forelsket i Zac Efron da jeg var barn, og hadde bilder og plakater av han OVERALT.

🖤 Jeg fikk min første kjæreste da jeg var 13 år gammel.

🖤 Jeg dro på min første ferie da jeg var 18 år gammel og hadde spart opp penger selv. Vi hadde ikke råd til å reise på ferie, så jeg hadde rett og slett ikke mulighet til å reise. Jeg gikk likevel ikke glipp av noe, for herregud så mange fantastiske sommerferier jeg har hatt i Tønsberg og Tromsø <3

🖤 Som dere vet så er jo jeg en person som ikke er så alt for glad i å vise følelser utad. Jeg synes jo det er flaut å kysse eller kose foran andre, og før var jeg der at jeg nesten følte at det var litt ubehagelig å få en klem. Det som er litt morsomt er at jeg har blitt en som ALLTID gir klemmer, så jeg vet ikke helt hvordan det plutselig endret seg!?

🖤 Jeg tror jeg kan telle på en hånd hvor mange ganger jeg har stått på ski i løpet av livet mitt. Jeg har så lyst til å bli flink på Slalom, men jeg er SÅÅ redd.

Fortell meg noe om deg <3

9 kommentarer

9 thoughts on “NOEN FUN FACTS OM MEG OG LIVET MITT

  1. Wow, her var det flere punkt som er likt for meg altså! Jeg er også konfliktsky, privat, ble litt flau av klemmer før, men har blitt en klemmer, fikk min første kjæreste som 13 år! Haha! Noe annet er at jeg ELSKER alenetid, men HATET det for noen år siden, og var ALDRI alene som ungdom/tidlig voksen! Så alt kan snues tydligvis! 😉 Klem! <3

  2. Forskjellen på deg og Martine Lunde:
    Hun gråter over at hun må vise så mye av rumpen sin svd-kostymen.

    Mens du, tar på deg frivillig en body for å vise mest mulig rumpe på Halloween.

  3. Haha, den med busa kjenner jeg meg igjen i. Jeg kikker omtrent annenhver time i speilet, og har jeg ikke speil bruker jeg mobilen eller spør noen rundt meg om jeg har noe i nesa. Om jeg sitter i et møte eller på en restaurant kan jeg fort få for meg at det kan hende jeg har noe i nesa, får panikk over tanken og lener hodet litt nedover så ikke den/de andre skal se inni nesa mi fram til jeg får tilgang til speil igjen. Sykt SLITSOMT!

  4. Jeg er ei Trondheims jente som bodde 4 år i Tønsberg. Veldig fin by å bo i. Er fra sørsia i Trondheim, og må si at det er den “rette” sia 😉😋

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *