DEN STORE JULEHANDELEN

Categories Blogg

Jeg kan ikke huske sist jeg kjøpte så her mye mat, det må nok være i fjor i julen 😂 Det var egentlig ikke planlagt å handle så mye allerede, men så fant mamma og jeg ut at det var greit å være ferdig med det meste før jul. Jeg vil ikke tenke på hvor mange mennesker det kommer til å være i matbutikken fremover, så det var nok smart av oss å bare handle nå. Jeg har blitt flink til å ikke kjøpe mat jeg innerst inne vet at jeg ikke trenger, men denne gangen unnet jeg meg alt jeg hadde lyst på. Det verste jeg vet er å kaste mat, så jeg prøver å minimere mathandelen så mye som mulig sånn at jeg vet at det blir spist opp. Nå er vi jo flere som skal være her i jula, så da tenker jeg at det er greit å kjøpe litt ekstra 😍 Denne handelen kom på 1500 kroner. 

 

Jeg elsker å se hva andre sine “ukens menyer” så jeg ville derfor tipse dere om at Andrea har lagt ut “ukens handel” som du kan lese HER ❤️

2 kommentarer

2 thoughts on “DEN STORE JULEHANDELEN

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *