PÅ INNSIDEN AV TELEFONEN MIN

Categories Blogg

Side 1

❤️ Her har jeg appene som jeg bruker aller mest. Facebook, Snapchat, TikTok, Sats, YouTube, Instagram og Spotify.

Side 2

❤️ Her er appene jeg også bruker mye, men de er ikke like flittig brukt som de jeg har på side nummer en. Kamera, bilder, innstillinger, notater, vipps og App store.

Side 3

❤️ Som dere kanskje ser så er dette appene jeg bruker minst, så det er her jeg tillater å ha det litt “rotete” 😂.  YouTube-studio, Raya, Easy Park, Happn, Pintrest, Mobilbank for jobb & privat, Messenger, Tinder, Fitbit, Snapchat & Calm.

Aktiviteten min på telefonen 😂 Jeg fikk først sjokk da jeg så dette, men i følge en venninne så kommer tiden man bruker på Apple TV også her? Jeg får det ikke til å stemme at jeg sitter inne på telefonen i 9!!! timer, det er jo typ halve dagen 😂

Nesten 17.000 bilder på kamerarullen, please si at jeg ikke er den eneste… haha.

Topplisten min på Snapchat 💕

Mine notater <3 Her skulle jeg svare på noen spørsmål i en YouTube-video om jeg ikke husker feil 😂

4 kommentarer

4 thoughts on “PÅ INNSIDEN AV TELEFONEN MIN

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *