DENNE UKENS HANDEL

Categories Blogg

Jeg har endelig fått kjøpt meg Sodastream 😍

Er det noe jeg har gledet meg til å komme hjem så var det å endelig få kjøpt noen av de nye isene som har kommet. Jeg kan virkelig ikke vente med å smake den, og håper den er like god som den ser ut som!!

Ååhhh, denne ser SÅ god ut. Jeg kommer seriøst til å bli skikkelig skuffa om den ikke smaker like godt, haha.

Måtte selvfølgelig ha med litt forskjellige smaker når jeg først skulle kjøpe meg en sodastream.

Som jeg skrev tidligere så har jeg blitt skikkelig inspirert i matveien etter å ha vært to uker i Sri Lanka. Jeg tror aldri jeg har vært et sted før med så mye god mat, det er nesten sånn at det er verdt å reise dit kun for å spise maten. Jeg som tidligere ikke har vært spesielt glad i smoothie har fått helt dilla på smoothie bowls. Jeg spiste det hver eneste dag i Sri Lanka, og jeg har fått så mange ideer til hvordan jeg kan lage de her hjemme også.

Jeg skal også kutte en del ned på ferdig produktene når det kommer til erstatning for kjøtt, og heller begynne å bruke mye mer grønnsaker i maten. Jeg skal bli mye flinkere til å legge ut på snap og instastory hva jeg spiser slik at dere også kan få litt inspirasjon. Det har ikke vært så mye å legge ut tidligere da jeg bare har spist vegetarpølser 😂 Denne handelen kom forresten på 1300 kroner (uten Sodastream).

12 kommentarer

12 thoughts on “DENNE UKENS HANDEL

  1. Nonstop isen var kjempeskuffende, men melkesjokolade og jappisen derimot – heeeelt nydelig!

  2. Jeg syntes non stop var innmari god..
    Men du burde prøve Freia på pinne 😀 der blir du ikke skuffet, mer avhengig

  3. Nice 🙂

    Japp isen har æ sikkert spist 10 boksa av allerede, anbefales virkelig <3 Kjøp den næste gang.

  4. Ett tips til deg som er endel over til storlien, pepsi max til sodastream koster bare 50,- der, så det er faktisk halv pris 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *