HJEMREISE & EN KJIP BESKJED

Categories Blogg

Jeg må ærlig innrømme at det var litt nedtur å komme hjem til snø og kulde nå som jeg har vært vandt til å våkne opp til sol og 30 varmegrader hver eneste dag. Jeg hadde virkelig så godt av å komme meg litt bort, for jeg kjenner nå hvor mye mer energi jeg har fått. Jeg har gått rundt å følte meg som en zombie de siste månedene, noe som kanskje ikke er så rart da mørketiden kan være veldig tøff. Jeg skal derfor gjør det til en vane å reise bort i starten av året for å kunne hente inn litt energi og motivasjon til hverdagen og jobb.

Det er jo også bare litt over to uker til vi jentene reiser til Monaco, så jeg skal virkelig ikke klage. Vi er forresten bare fire stykker som reiser da to måtte avbestille turen på grunn av at de jobber i helsevesenet. Det er så utrolig kjipt, men jeg forstår det veldig godt da det ikke er bra om de skulle blitt smittet og tatt dette med hjem til eldre og syke. Vi får booke en ny tur senere når dette forhåpentligvis har roet seg <3 Jeg tror jeg bare kan glemme å dra på Coachella, for det kommer nok mest sannsynlig til å bli avlyst også. Det er jo faktisk helt sykt å tenke på hvor mye dette har eskalert på kort tid. Jeg sjekket også på flybilletter i går, og prisene har gått ned ekstremt mye. Folk er jo så redde for å reise nå, så flyselskapene prøver vel sitt for å ikke tape så alt for mye penger.

Nå skal jeg få unnagjort litt jobb før Julie kommer å henter meg. Vi skal trene og handle senere i kveld, noe jeg kjenner at jeg gleder meg skikkelig til. Jeg har fått så mye inspirasjon til ny mat etter at vi var i Sri Lanka, så det skal bli moro å tilbringe litt tid på kjøkkenet de neste dagene.

16 kommentarer

16 thoughts on “HJEMREISE & EN KJIP BESKJED

  1. Jøsseland for en kommentar kan ikke Sofie få gå i di kjolene hun vil!!! Du var foresten nydelig i den kjolen du kler blått Veldig godt 😊😊 håper du får en fin tur til Monaco 😊😊😊klemmer til deg 💖

  2. Hei 🙂
    Hvordan stiller du deg til corona viruset, med tanke på at du velger å trosse FHI’s råd om utenlandsreise, å fortsatt reise? selv om feks sri lanka melder om bare 1 smittet så betyr ikke det at bare 1 er smittet. Andre land har ikke mulighet til å teste like mye som norge, i usa koster det mellom 4000-6000 dollar å teste seg, derfor er smittetallene fra usa så lave fordi folk der har ikke råd til å teste seg. synes du ikke at det er egoistisk å reise nå?

    1. Ting hadde ikke eskalert i nærheten av hva det har nå da vi reiste til Sri Lanka. Da vi landet i Sri Lanka ble vi møtt av militæret som sjekket om vi hadde feber gjennom et eller annet apparat. Det samme måtte vi igjennom da vi skulle reise hjem, noe vi ikke ble møtt av på flyplassen i Norge. Føler det er mange land som tar dette mye mer seriøst enn Norge, og er flinkere til å ta det på alvor 🙂 Ser bare Danmark nå som har stengt av alle skoler.

      Når det kommer til Monaco så tar vi en avgjøres når det nærmer seg og hvordan ting eventuelt er da. Må vi avbestille så gjør vi det 🙂

  3. Morten jobber vel helsevesenet? Hvis du blir smittet i Monaco smitter du mest sannsynlig han også?

  4. Hvorfor velger du å fortsette med reisene? Håper du tar til fornuft og utsetter reiseplanene…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *