DENNE UKENS MATHANDEL

Categories Blogg

Ettersom at jeg og Julie skal til Sverige på lørdag for å handle litt mat, så ble det ikke så mye shopping i dag. Jeg kjøpte kun de tingene vi manglet, så dere må ikke tro at vi skal spise så “lite” denne uken da det typ bare en god blanding av potetgull og frukt/grønt 😂 Vi endte opp med å dra på Coop Obs i dag også da jeg alltid blir lokket av tilbud og et godt utvalg. Dette er i alle fall det jeg kjøpte nå, også skal jeg selvfølgelig også dele helge handelen med dere når den tid kommer <3 Sverige har jo så mye bedre utvalg på vegetarmat, så jeg gleder meg til å dele litt tips og inspirasjon.

Til alle dere som er like glad i ost som meg. De har tilbud på 2 for 79 på Coop Obs.

Jeg kunne ikke dy meg!!

Ikke her heller 😂

Jeg var en tur innom Rema 1000, og der fikk jeg endelig tak i blomkålris. 😍

7 kommentarer

7 thoughts on “DENNE UKENS MATHANDEL

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *