NOEN BILDER FRA DE SISTE DAGENE

Categories Blogg

Reklame | Celsius

SE PÅ DE FINE ØYNENE!! Hvordan er det mulig å være så fin? 😍

Ikke fult så fine øyne, haha. Er det bare jeg som synes sorte katter med gule øyne er litt.. skummel?

Ble venner til slutt da.

Var på innflyttingsmiddag hos Stine <3

Celine i kjent stil. Sover uansett hvor hun befinner seg eller hvilken stilling hun ligger i.

Se så fine <3

Jeg er sikkert ikke den eneste som har lett etter disse? Jeg ble derfor overlykkelig når jeg så dette bildet, og jeg kan garantere dere at jeg skal kjøre dit i dag, haha.

Jeg har fått så syke cravings på denne de siste ukene. Kanskje jeg er gravid? ;ppp

Morgenrutinen min de siste ukene har vært Celsius og Love Island UK

4 kommentarer

4 thoughts on “NOEN BILDER FRA DE SISTE DAGENE

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *