HELGENS PLANER

Categories Blogg

Reklame | Nelly

Lignende bukse HER / Topp HER / Cardigan HER

Torsdag
I dag skal jeg få pakket ned alt jeg anser som privat og rydde unna litt til vi skal ha visning om 6 dager. Det er jo naturlig at man sjekker skap og skuffer, så jeg begynne å få pakket ned litt og få mest mulig orden i leiligheten. Det er jo ikke akkurat kaos her, men dere vet jo hvor perfeksjonist jeg er når det kommer til rydding og orden 😂 Jeg skal også en tur på trening, og få jobbet litt.

Fredag
Jeg skal fortsette å pakke, rydde og sortere i klesskapet mitt. Julie kommer på besøk for å få litt klær hos meg, også skal vi komme oss en tur på trening og ha en liten girls night med taco. De siste månedene har jeg vært veldig flink til å rydde ut av klesskapet å kvitte meg med klær jeg ikke bruker. Jeg gir det enten til venner, eller leverer det i containere som står typ over alt (i alle fall her i Trondheim). Jeg tror det er mange av oss som har mye klær liggende som vi aldri bruker, og da er det bedre å gi det til noen som faktisk trenger det.

Lørdag
Jeg må stå opp ganske tidlig da jeg må rekke å vaske hele leiligheten før Julie og jeg skal kjøre til Sverige for å handle litt mat og drikke. Når jeg kommer hjem må jeg begynne å pakke, for Elise og jeg reiser på søndag.

Søndag
ENDELIG AVREISE TIL SRI LANKA!!!!! Jeg kan seriøst ikke vente med å oppdatere dere fra varmere strøk 😭🖤

5 kommentarer

5 thoughts on “HELGENS PLANER

  1. Du anonym du anonym 😂 Har du seriøst ikke noe bedre å bruke tiden din på? Det er vel ikke bare influencere som ikke tåler kulde om dagen 😂 Tipper at de fleste som bor i Norge vil til varmere strøk nå som både “Elsa” og “Dennis” har herjet som de har 😬!!!

      1. Folk tåler seriøst ikke været som har vært😂😂😂 Syns det er koselig jeg😉 Husk flyskam nå da😉Du er vel fan av Greta du??Som spiser ikke kjøtt😂😂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *